onsdag den 3. marts 2010

Ventetid....


Om lidt skal jeg på Odense Universitetshospital . Hvis jeg skal være helt ærlig så er jeg noget nervøs for de prøver og røntgen der skal tages i dag, jeg plejer absolut ikke at have nogle problemer med de prøver og det er ikke noget at jeg normalt spekulere over, men denne gang går det mig på. Jeg må bare have det overstået og så vente på svar !. Den ventetid kan føles rigtig lang selv om jeg højst sandsynelig får besked allerede i morgen.

Nå nu ikke mere ynk herfra, solen er begyndt at skinne nu, regnen på vinduet er fra i går ! Hvis I går og tænker hvorfor pokker smider hende Pernille ikke nogle kommentarer hos os, så er der en helt naturlig forklaring på det. Jeg prøver at begrænse min tasten så meget som muligt, for at skåne min ryg, men jeg læser med....

Kan I have en god onsdag, håber at solen også skinner hos jer....

11 kommentarer:

  1. Kære Pernille,
    det er en svær ventetid - og jeg sender go'e tanker...
    Kærligst Rina

    SvarSlet
  2. Søde Pernille ! selvfùlgelig g^r det godt::::knus fra mig!

    SvarSlet
  3. Pas på dig selv og krydser fingre for at prøver og røntgen er som det skal være. Knus og god solskins-dag til dig

    SvarSlet
  4. Kære Pernille,
    Du får en venlig og varm tanke med her fra midten af Jylland.
    Knus fra Mette

    SvarSlet
  5. Tænker på dig - en venlig hilsen fra Himmerland :)

    SvarSlet
  6. Jeg håber det går godt. Næste uge ankommer vi ved den her tid til Odense universitetshospital for at min mand skal have opereret et høreapparat ind i hjernen og jeg er nødt til at tage med for tolkene bestiller de uden hensyn til hvilken slags undersøgelse de skal lave- sidst sad der en tolk og mig i 1 time mens min mand sov med elektroder på hjernen- og da vi havde brug for hende- så gik hun og så kunne min mand ikke følge med, så jeg er nødt til at flytte til Odense i den tid. Kender du et superbilligt overnatningssted, for patienthotellet tager over 400 kr pr nat og de har ingen tolke på afdelingen.

    SvarSlet
  7. Kære Pernille.
    Håber alt er vel, og at de kan hjælpe dig med smerterne.

    SvarSlet
  8. Ønsker dig held og lykke på sygehuset... håber det kommer til, at gå godt, og svaret hurtigt kommer til din postkasse ;-)

    SvarSlet
  9. Kære Pernille, jeg håber at alt gik godt på hospitalet og at det viser sig, at du bare trænger til forår, sol og varme.
    Knus fra Holland.

    SvarSlet
  10. Kære Pernille, jeg sender positive tanker og krydsede fingre afsted i din retning og glæder mig til at høre godt nyt fra dig :)

    SvarSlet
  11. Tusind tak skal du have Rina :)
    Knus


    Ja Lone det er jeg også sikker på at det gør :)
    Knus

    Tak Anette jeg håber også på solskin til dig :)
    Knus

    Dine tanker er nået herned Mette, mange tank.
    Knus

    Tusind tak Helle det varmer :)
    Knus

    Karin det var da en masse i skal igennem, jeg kan godt se at det så er nødvendigt for dig at bo her i Odense, jeg har prøvet at høre mig omkring og det er desværre dyrt at overnatte her i byen, så jeg tror faktisk ikke at OUH patienthotel er så dyrt, selv om jeg vil give dig ret i at det er mange penge, jeg skal nok give lyd fra mig hvis jeg finder noget.
    Knus

    Mette, det håber jeg også på at de kan :(
    Knus

    Kirsten jeg får heldigvis svar i morgen pr. telefon.
    Knus

    Annette sol og varme det ville bare være så dejligt, håber også at det snart kommer ned til dig.
    Knus

    Tusind tak Sus det varmer med alle de tanker fra blogland.
    Knus

    SvarSlet