mandag den 15. marts 2010

Tilbage på pinden...


Nu har jeg ikke været på arbejde i over en uge, i dag starter jeg op igen og det er dejligt.
Min ryg den er ikke okay endnu, men det går fremad, jeg er positiv selv om jeg nu også døjer med en tand, det sker hver gang at mit immunsystem har været i bund, så nu skal jeg vist også kun besøge en tandlæge... det kan da kun gå fremad... griner

Jeg har savnet vores kaffemaskine, det er en herlig ting at have sådan en maskine på sit job. Havde håbet på at jeg kunne score nogle planter i dag, men der er ingen overhovedet, nu må jeg ud og købe mig fra det for det er meget småt med planter hjemme på 1.

Kan godt se at det varer noget igen inden at jeg bliver kreativ, ja det er ikke fordi at jeg mangler nogle ideer, men her rækker kræfterne ikke lige.

Kan I have en dejlig mandag i blogland

9 kommentarer:

  1. Kan godt forstå det er skønt at være tilbage - bare det var mig :) God bedring med ryggen - knus og god mandag.

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring - jeg håber, du snart er helt frisk igen, så kreativiteten kan blomstre. Varme klem!

    SvarSlet
  3. Håber dagen går godt og du ikke er helt ødelagt, når du når hjem igen.

    SvarSlet
  4. Jeg beundre dig for at du magter at gå på arbejdet i den tilstand..
    Du er en sej moster Pernille.

    SvarSlet
  5. Kære Pernille
    Det er da godt gået af dig, at tage på arbejde, når ryggen ikke er ok, men pas nu på dig selv.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  6. Ja Anette jeg kan godt forstå dig, det er rart at komme igang igen :)
    Knus

    Madame jeg tror kun at det kan gå fremad :)
    Klem

    Miri jeg tror ikke at der er så meget at hente når jeg kommer hjem idag, men sådan må det så være :)
    Knus

    Mette, der er en overlever født i mig, det er både godt og skidt !
    Knus

    Vibeke jeg skal nok passe på mig selv, der er jo ikke andre end os selv til at gøre det !
    Knus

    SvarSlet
  7. Og God Bedring skal lyde fra mig - du er da også rigtig uheldig med dårlig ryg, trykkede ribben og et tandlæge besøg (som jo ikke behøver at være så slemt ;) )

    SvarSlet
  8. En dejlig mandag aften til dig og rigtig god bedring. Vi glæder os til at se kreativiteten og kræfterne igen indfinder sig på 1. Knus.

    SvarSlet
  9. Margrethe jeg hader at gå til tandlægen, tror desværre at det er en der skal rodbehandles, overvejer seriøs at få den hevet ud :)
    Knus

    Tak skal du have Annette det glæder jeg mig også meget til, det ligner slet ikke mig ikke at lave et eller andet, men hvad så må jeg jo få ideerne og så føre dem ud i livet senere :)
    Knus

    SvarSlet