tirsdag den 16. marts 2010

Naya kommer hjem...

Jeg har ikke tidligere skrevet om det her på min blog, men hvis der er noget der har optaget hele vores familie i lang tid så er det at min kusine og hendes mand er i Columbia for at hente deres lille datter hjem. Det har været en lang rejse, men nu har de endelig fået pas til deres lille guldklump af en datter og de kommer hjem på fredag. Det er meget stort- de har oprettet en lukket blog som vi har kunnet følge dem hver eneste dag, og jeg må indrømme at det er det første og det sidste der er blevet gjort hver dag. Det er ikke Naya Valentina der er på billedet, men jeg kan love jer at hun er kær.

Desværre kan jeg ikke stå i lufthavnen når de lander, det ville jeg ellers gerne, men jeg er stadig på arbejde på det tidspunkt, men et er sikkert kun får en dejlig velkomst og vi glæder os alle meget til at hun nu er en del af vores familie.

Kan I have en god tirsdag .....

13 kommentarer:

  1. Åh, det er vel nok spændende for jer! En af mine dejlige blogvenner har netop hentet sin lille dreng i Sydafrika og har skrevet om det på sin blog. Det har været gribende at læse.

    Klem og god dag til dig!

    SvarSlet
  2. Velkommen til det lille nye familiemedlem. Det er en rejse uden lige at modtage et barn på denne måde.

    Sender gode ønsker for fremtiden til Naya og hendes forældre ;-)

    SvarSlet
  3. Madame det er gribende at læse om jeg har måtte fælde en tåre flere gange, jeg glæder mig meget til at de kommer hjem :)
    Knus

    Jeannette Mariae de har også kaldt det deres livs rejse, og det er ikke for store ord at bruge i den sammenhæng, vi glæder os så meget på deres vegne
    Knus

    SvarSlet
  4. Tillykke med det nye medlem af familien :-)

    SvarSlet
  5. Tillykke med det nye familiemedlem, hvor er det dog bar dejligt for dem..
    Knus

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med det lille familiemedlem - hvor er det dejligt at I snart får dem hjem.

    SvarSlet
  7. Tillykke til dem alle 3 og jer andre om får lov at følge med :-)

    SvarSlet
  8. Nej hvor skønt, held og lykke med den lille guldklump.

    SvarSlet
  9. Spændende, kan godt forstå I glæder jer;0)

    SvarSlet
  10. Hvor er det stort ;-) selvom jeg ikke kender nogen der har hentet deres små guldklumper i udlandet, bliver jeg så rørt de gange jeg har fulgt forskellige udsendelser i fjernsynet... tænker på alle de år, parret forinden adoptionen har gennemgået, det har i mange tilfælde været meget svære og seje år...

    STORT tillykke med lille Naya... smukt navn...

    SvarSlet
  11. Det er skøn, at familien kommer hjem på fredag, bare synd du ikke kan vær med Pernille.

    SvarSlet
  12. Åhh Pernille - det er sådan noget der får tårerne frem i mine øjne. Det må simpekthen være SÅ stort at endelig få sit barn hjem for din kusine og hendes mand.
    Hjertelig tillykke med dem alle sammen.

    Kram Maria.

    SvarSlet
  13. Making money on the internet is easy in the undercover world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat marketing[/URL], Don’t feel silly if you haven’t heard of it before. Blackhat marketing uses little-known or little-understood ways to produce an income online.

    SvarSlet