onsdag den 24. marts 2010

Bag et får .....

Til trods for at jeg er diabetiker så kan jeg næsten ikke stå for de her nuttede får, og det kan godt være at de ryger i min ovn her til påske

De har små kaniner ville da også være "yndige" til en påskebrunch, du kan finde de her opskrifter og mange flere her

I morges mødte jeg en vinduespudser da jeg var ude med Gulddrengen, jeg prøvede at hyre ham til at pudse for mig her på 1. men ak hans stige var ikke lang nok, min 1. ligger nemlig højt, da kælderen hvor Eneste Barnet bor er en "høj" kælder der har hele vinduet i gadeplan, så med mindre at jeg kan lokke Eneste Barnet så må jeg vist igang med pudsekluden selv - foråret skal jo kunne komme ind nu hvor det endelig er her.

I eftermiddag tror jeg lige at jeg vil rundt om genbrugsen på vej hjem

Kan I have en rigtig dejlig onsdag......

15 kommentarer:

  1. Åh ja .. Nu har vi det vrøvl, med de vinduer igen..
    God genbrugs tur.

    SvarSlet
  2. Træls træls, det er et anstrengende job! Håber du får det gjort. Jeg har også et hængeparti der.

    SvarSlet
  3. Ja det med vinduerne er jo et tilbagevendende problem...desværre :o)
    Håber du atter får gjort dig et godt kup eller to... :o)
    Knuss og tanker

    SvarSlet
  4. Tak for bagetipsene, tror lige det er noget for Emilie i påskeferien.
    God jagt i genbrugen :-) det er nu en dejlig beskæftigelse.
    Knus.

    SvarSlet
  5. Jeg er ogsaa i vinduespudsehumoer - altsaa den slags hvor man faar andre til at goere det, for det raekker mine evner bare ikke til! God fornoejelse. :)

    SvarSlet
  6. Mon min kommentart er gået tabt i cyberspace......?!

    Knus Debes

    SvarSlet
  7. Havde da ellers både skrevet om bagværk, orange forårs-futter med blå såler og om vi snart skulle ses....Mystisk :oD

    Knus Debes

    SvarSlet
  8. Uh ja, de vinduer, jeg pønser på at få Elektrikeren til at tage dem udvendigt, så kan jeg gå indvendigt - han synes ikke de trænger ;0)
    God tur i Genbrugen og sikke nogle bedårende får og kaniner - meget påsket ;0)

    SvarSlet
  9. Du må ud og jagte en fyr med en længere stige, der er ikke andet at gøre.
    Vi havde vinduespudser i går, han betales via fællesudgifterne og en vild dejlig luksus, som jeg glæder mig over, hver gang han har været her.
    De får ser nu vældigt tiltalende ud, gad vide om de skal på påskebordet her også.
    En dejlig dag til dig.

    SvarSlet
  10. Hvor er det nogen fine påskekager/brød.
    Det er besværligt at bo så højt. Pas på du ikke falder ud af vinduet.
    Måske findes der en anden vinduespudser med en længere stige?

    SvarSlet
  11. Hvor er de kække, de får! Dem kan jeg godt forstå, du er faldet for :-)

    SvarSlet
  12. Selvom jeg ikke gør meget ud af påsken, bliver jeg da helt kåd, når jeg kigger ind til dig :)
    De kaniner er bare så søde. Og de kager frister også! Man bliver jo helt i påskehumør :)) Tak for det.

    Der må være en vinduespudser på Fyn, som har en lang stige, Pernille...

    SvarSlet
  13. Hej alle sammen tusind tak for jeres kommentarer, ja jeg kan se at det ikke kun er mig der har problemer med vinduerne når mænd nu opfinder så meget kunne de så ikke opfinde nogle selvrensende vinduer, det ville da være for smart.

    Kan I have en god dag alle sammen

    Knus knus

    SvarSlet
  14. Det kunne være de små kaniner skulle i min ovn, da jeg skal have skal gæster til påskebrunch torsdag.Håber du finder noget spændende genbrug.

    SvarSlet
  15. Den hjemmeside er altså ikke god;0)
    De har alt for mange lækkerier.
    Sikken nuser kager og dejlige brød!

    Håber ikke du fik købt dig fattig i genbrugsen.
    God torsdag!

    SvarSlet