tirsdag den 2. marts 2010

Thomas vi kommer....

Jubii så har vi fået billetter til Thomas Helmig her i Odense, det bliver mere end kanon. Nu har jeg jo tidligere skrevet om mit forhold til denne lille charmebombe... smiler.
Nu håber jeg så bare at jeg bliver helt frisk, ( men ligemeget hvad skal jeg altså afsted ) jeg har døjet med min ryg og rendt til lægen hele sidste uge, jeg er blevet trukket og hevet i og lige meget har det hjulpet. I morgen skal jeg til nogle undersøgelser på sygehuset hvor der skal tages nogle røngtenbilleder for at se om der skulle sidde noget på min lunger eller noget andet som ikke lige skal være der, jeg skal også have taget en del andre prøver, men lige nu er det bare en dag af gangen - så går det nok alt sammen...
Kan I have en dejlig tirsdag derude.....

6 kommentarer:

  1. Dit heldige asen... ;o)
    Jamen så må du jo hilse Rapanden hvis du igen formår at komme så tæt på... :o)
    Uha, ja vi er jo ikke helt unge mere, så de der forbandede skavanker blomstre op som ukrudt som tiden går, desværre..men heldigvis kun fysisk...psykisk er vi jo ikke en dag over de 30, vel?... ;o)
    Knuss og tanker.. :o)

    SvarSlet
  2. Weee.....jeg skal også afsted d. 12til Thomas H. - fik billetter af manden min i fødselsdagsgave :o)

    Glæder mig helt vildt :o)

    Har advaret selv samme, manden min, at jeg nok falder tilbage i en rolle som kæk teenager og vil stå og viiiine og huje efter den EVIGT LÆKRE THOMAS H.....særligt når han vrikker med sin LÆKRE MÅS i sine LÆKRE LÆDERBUKSER :o) :o)

    Pøj pøj med ryggen ;o)

    Knus Debes

    SvarSlet
  3. Ja Pi jeg er rigtig heldig godt at have en ynglings onkel .... smiler, kan kun give dig ret i at der kommer mange skavanker til os, det er bare noget så træls, jeg håber at det hele går i orden :)

    knus

    Jamen Debes, så må du op til de gale piger på første række, medmindre at du skal have din mor med, hun er nok knap så vild :) det blvier helt sikkert et brag af en koncert. Thomas er heldig han er evig lækker ligesom os :)

    Knus

    SvarSlet
  4. He he - ja - lækkerheden selv - både os og Thomas :oD

    jeg sal have Claus med - og det er ikke sikkert at han har lyst til at stå på første række med de gale piger :oD

    Knus Debes

    SvarSlet
  5. Uha håber du bliver rask til koncerten. Ellers må du jo bare stå musestille og kigge på.
    Håber de finder noget og du ikke skal trækkes gennem en masseundersøgelser der tager evigheder. Vores datter har været alvorligt syg i sin mave og tarm siden august og er forsat ikke færdig med undersøgelser- 1 måneds undersøgelsessikkerhed- ja tak min bare----- det er foreløbig blevet til 8 mdr.

    SvarSlet
  6. Nej Debes, mænd er ikke tilladt på første række, men måske anden :)men det kan jo være at vi får øje på hinanden, hvis jeg stadig er skidt må jeg jo sidde ned, så har jeg prøvet det med !

    Knus

    Karin jeg håber også at det er noget de finder ud af hurtigt, men jeg ved godt at sundhedssystemet kan være frygteligt langsomt, håber at det begynder at gå lidt hurtigere for jeres datter.

    Knus

    SvarSlet