onsdag den 17. marts 2010

Pynter du op....

Jeg kan se i min kalender at påsken den nærmer sig, hvis der er noget jeg aldrig har gjort så meget i så er det at pynte til påske, jeg ved ikke hvorfor for det er jo egentlig ganske hyggeligt.

Men måske skulle jeg pynte til forår i stedet for her tænker jeg på nogle fugle eller blomster der er syet eller hæklet, har du nogle gode opskrifter liggende på det ene eller andet, jeg trænger til lidt inspiration ? og 1. trænger til forår....

Kan I have en rigtig dejlig onsdag

10 kommentarer:

  1. og en dejlig dag til dig :)
    Nej jeg pynter ikke op til påske og jeg pynter stort set heller ikke op til jul ... jeg mener selv, at det skyldes, at jeg fik rigeligt af den slags som barn ... min mor du ved ;)
    Deruodver er jeg ikke meget til dimser og ting og sager i mit hjem.

    SvarSlet
  2. Påske har aldrig rigtig sagt mig noget, så selvom jeg ejer lidt påskeæg og kyllinger, så ligger de så godt i kassen.

    Rigtig god onsdag til dig, Pernille!

    SvarSlet
  3. Det er ikke det store der bliver pyntet til påske her hos mig...for det første fordi den næsten altid kommer lidt bag på mig (det sker nu godt nok ikke efter at jeg er begyndt at læse div. blogs) men også fordi det er så kort tid den varer... :o)
    Men tror jeg med det samme vil gå i hjørneskabet og finder den påskede skål med blandede smukt malede trææg frem... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  4. Det er ikke hvert år, jeg har pyntet til påske, men nu går jeg hjemme og har lyst til at pynte op. Indtil videre er det blevet til nogle pilegrene fra haven, der dag for dag springer ud. På dem har jeg hængt lidt sød pynt fra Maileg.

    Jeg har lavet et link til Drops'påskekalender (den er god nok!) i min sidebar. Der finder du søde hæklerier mm.

    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  5. Somme tider...et træ med æg har jeg ofte. Garnstudio har en påskekalender med søde ting hver dag....og på det her link er der tit sjove og nyttige effekter http://monsterarkivet.blogspot.com/2010/03/aggvarmare.html

    SvarSlet
  6. Ja, lad os pynte til forår.
    Ønsker også dig en rigtig dejlig onsdag ;-)

    SvarSlet
  7. Ja et par grene og et smule påskepynt men ikke det helt vilde ;) God dag til dig :) Knus

    SvarSlet
  8. Jeg pynter heller aldrig til påske..
    Et par påskeliljer og måske lidt chokoladeæg i en sød skål er det tætteste på vi kommer...

    SvarSlet
  9. Jeg plejer aldrig at være hjemme i påsken - men det er jeg i år, så jeg har lige købt noget påskepynt! Ikke det vilde, men det var jo en oplagt mulighed for at sætte lidt skægge dimser på bordet :-)

    Håber du har haft en god dag!

    SvarSlet
  10. Jeg pynter heller ikke så meget til påske,det bliver blomster og lys og plantefarvede æg i forårs farver.

    SvarSlet