søndag den 21. marts 2010

Søndagssysler….

Det går stille og roligt frem her på 1. Jeg prøver at komme til kræfter ovenpå et par uger der ikke har været helt optimale. En arbejdsfredag på 11 timer tappede lige mine kræfter så lørdagen blev ikke brugt til så meget. Jeg fik dog mit skab lavet færdigt, og det er faktisk blevet meget godt.

IMG_2219

Jeg har været til Rice lagersalg, uglekanden, uret, de små iskåle, den gule kande, de lilla skåle og de små dressingflasker er fra denne omgang. Der blev også købte en masse andre ting.

Min mobil har fået et nyt hjem :)IMG_2220 

Der er blevet købt nyt sengetæppe og en del andet krimskrams som jeg skal gå og have på plads i dag, tror da også lige at jeg gik lidt amok fordi at jeg havde lidt ondt af mig selv, det er noget jeg har lært af min mor…. smiler

Mit køleskab er mere end tomt så dagen i dag må også bruges på en tur til Fakta, og min vaskemaskine skal jeg vist også lige sige hej til…..

Kan I have en dejlig søndag

19 kommentarer:

  1. Flotte ting du har købt ;) Dit skab ser da flot ud - det er nogle skønne farver :) God søndag - håber du snart er frisk igen. Knus

    SvarSlet
  2. Flot skab - og fin refleksion omkring omkring kombinationen af ondt af sig selv og indkøb:)
    Rigtig dejlig søndag til dig.

    SvarSlet
  3. Ja Anette der er godt nok kommet farver på i mit lille køkken, det skal jeg lige vænne mig til :) Kan I også have en rigtig dejlig dag hos dine forældre.

    Knus

    Oline nogle gange må man bare gøre noget for at se om det ikke kan hjælpe lidt... smiler. Nu kan jeg da gå og få det hele på plads og glædes lidt over det.

    Knus

    SvarSlet
  4. Trøste køb kan være ganske fornøjelige :-)

    SvarSlet
  5. Sikke flot dit skab med indhold er blevet. Synes det er iorden du har haft lidt ondt af dig selv :-)
    Nyd din søndag og fyld dit køleskab med gode sunde ting så du kan blive helt frisk.
    Knus.

    SvarSlet
  6. Hyggelig reol med fine ting. Septemberliv og jeg talte om dig i går netop fordi vi kom forbi nogle Rice ting i Odense :o)

    Ha'en dejlig søndag.

    SvarSlet
  7. Hvor ser det skønt ud..
    Øv så misset jeg lagersalget, fordi jeg var i Marielyst..Nå det kommer jo igen, og det er jo ikke fordi jeg mangler.

    SvarSlet
  8. Skønt skab med lutter lækkerier! Jeg kender alt for godt til trøsteshopping ;o)

    God søndag til dig.

    SvarSlet
  9. Sikke lækre ting, du har fået i dit nye skab... er vild med ugle kanden... ;-)

    Er der også udsalg i sommerferien, eller er det kun til hverdag?

    SvarSlet
  10. Jamen du må da give mig ret i, at det hjælper på helbredet at købe en lille ting. knus

    SvarSlet
  11. Kære Pernille
    Det med at shoppe lidt vildt, er den bedste medicin, når man ikke har det perfekt, det hjælper!
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  12. Der er ikke andet at sige end SKØNT!!! :o)

    SvarSlet
  13. Det er blevet rigtig fint dit skab og skønne ting du har fået købt.Det med at have ondt af sig selv, det kender vi vist alle.

    SvarSlet
  14. Sikke nogle dejlige farver- jeg kan godt forstå det var nemt at købe meget ind med de farver. Håber du har nået hvad du skulle i dag.

    SvarSlet
  15. Jeg kan slet ikke stå for din nye mobiltaske :-) Og din smukke farvestrålende reol lyser af forår!

    Ha' en dejlig søndag aften, varme klem!

    SvarSlet
  16. Det er fine farverige ting, du har købt. Kulør må der til, det bliver man glad af. Det ser smadder hyggeligt ud

    En god søndag aften til dig

    SvarSlet
  17. Kære Pernille

    Dejligt at høre, at det går den rigtige vej.

    Hold da lige op nogle skønne ting, du har købt. Og det må man godt!!!
    Knus Hanne

    SvarSlet
  18. Så fint dit skab er blevet, og mobiltasken er også jeg vild med. Er den hjemmegjort eller købt?
    Forhåbentligt er du kommet lidt mere til hægterne igen, solen og foråret har da hjulpet os lidt på vej :-)

    SvarSlet
  19. Fint skab! Og sikke ting...ja ja det kender vi, køb dig glad! knus

    SvarSlet