fredag den 26. marts 2010

Endelig fredag…

Så blev det endelig fredag og et par fridage står for døren  - de skal bruges godt for næste uge bliver for mit vedkommende en hård arbejdsuge .

I aften får jeg besøg af en veninde, vi har bestilt italienske specialiteter – det plejer at være noget så godt.

IMG_2221

Regnen er begyndt at dryppe over Odense, hvor det ellers har været det fineste vejr hele dagen- jeg er nok lidt mærkelig, men jeg kan faktisk godt lide når det regner om aftenen og jeg er indenforr.

Mine potteplanter har fået en gang vand, og stearinlysene er blevet tændt – det kan ikke andet blive en hyggelig aften. Vi skal se noget optakt til X-faktor finalen der løber over skærmen i morgen, her får jeg besøg af en anden veninde.

Mit helbred går fremad så jeg ser frem til en dejlig weekend.

Kan I alle have en dejlig aften

8 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig god aften!
    Tak for en god blog og god weekend :)

    SvarSlet
  2. Ved du hvad, jeg elsker også regnen om aftenen, efter en god lang dag hvor man så sidder og hygger sig indendøre, det er da hygge ;-))

    Rigtig god weekend...

    SvarSlet
  3. Sikke en skøn, skøn fugl...

    God weekend og fredag Pernille :)

    SvarSlet
  4. God weekend Pernille.
    Her skal vi også den store finale i X factor..
    Godt at høre det går fremad med helbredet..
    Knus fra øen.

    SvarSlet
  5. Jeg haaber weekenden blev rigtig god. :)

    SvarSlet