fredag den 12. marts 2010

Thomas du skal ikke græde…

Men jeg kommer altså ikke i aften :) – øv øv tænk sig at gå glip af en koncert med  dig Tommy Boy, men sådan er det, min krop er ikke klar til dig Thomas, jeg sender resten af kvinderne i min skøre dejlige familie, så må jeg nøjes med Thomas fra X-faktor, men bare rolig når du kommer til Odense til sommer så kommer hele kvindeklanen……. smiler

Ja sådan kan det gå – håber mit besøg hos kiropraktoren i eftermiddag kan løse op på nogle af mine “handicap”.

fr¿-bagua- hvid

Jeg vil sætte mig ned og tænke lidt feng shui, for der er da ligesom noget der tyder på at jeg skal have gjort noget ved mit helbredsområde – og stakkels mig der står et karlekammerskab  i området hvor der ikke lige er total orden, og et lille bord med en skuffe der har været mere rydelig, jeg tror jeg nøjes med skuffen. Området er også familieområde, jeg har været så heldig at få en del gamle billeder af min mor, de skal op her i dag i en tallerkenrække der også hænger der.

Min Birdie som jeg købte i går er ikke kommet op endnu, den skal der også lige findes en plads til.

Kan I have en god fredag…

6 kommentarer:

  1. Kære Pernille
    Du er altså dejlig speciel, og derfor tror jeg at Thomas tilgir dig:)
    Jeg håber du snart får styr på det helbred, og ønsker dig god bedring.
    Stort knus
    fra
    vibeke

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du have Vibeke, det er jeg meget glad for at høre ;:)
    håber også at jeg får styr på den skræntende krop !
    Knus og klem

    SvarSlet
  3. Og rigtig god bedring til dig, Pernille - det er da noget værre noget, at Thomas må klare sig uden dig!
    Varme klem :-)

    SvarSlet
  4. Kære Pernille,
    Han må undvære dig - nogen skal jo lide afsavn! *S*
    Jeg fik pludselig den tanke, at jeg skulle kigge nærmere på mit karriere-område... Tak for den reminder!
    Pas godt på dig selv og tag den med RO!
    Tanker
    Rina

    SvarSlet
  5. Er ærgelig på dine vejne :o(

    MEN - Jeg skal nok hilse fra dig og sige at vi vender tilbage til sommer - billetter er i hus :o)

    God bedring !
    Knus Debes

    SvarSlet
  6. Nej, hvor ærgerligt Pernille. Du havde sådan glædet dig.
    Rigtig god bedring og god weekend.
    Knus Sonnie

    SvarSlet