tirsdag den 30. marts 2010

Har du gode kyllingelår...


Nu nærmer påsken sig og i min familie har vi tradition for at mødes . Hver medbringer nogle retter til det overdådige bord det ender med at blive. Da jeg altid skal med bus, så tænker jeg lige over hvad der er let at transportere. Denne gang skal jeg blandt andet lave nogle kyllingelår og den fynske nationalspise rygeostsalat. Nu var det jeg tænkte at du måske havde en god opskrift på noget kyllingeværk, for man kommer jo tit til at lave det samme.
Det er synd at sige at det går stille for sig her - blomsterbranchen har travlt, der er sindsyg mange mennesker der skal i haven i påsken og det smitter heldigvis af.
Så jeg vil arbejde og sende alle jer der slapper af kærlige tanker...... smiler
Kan I have en god dag

3 kommentarer:

  1. Dejligt med traditioner :-)

    Hvis jeg laver kyllingelår, så er de enten smurt ind i lidt sennep og drysset med sesamfrø eller også smurt med en olieblanding med ketchup og krydderier og så vendt i knust Special K.

    Tror snart vi skal have kylling :-)

    SvarSlet
  2. Vi spiser en del kylling hos os, men ligefrem en ny idé ved jeg ikke lige om jeg har. Jeg krydrer dem med hvad jeg har lyst til, altid salt, men så kan det være med hvidløg, grillkrydderi, paprika, karry eller hvad humøret lige siger den dag... men Fru E´s med Special K lyder helt vildt spændende, tror jeg skal prøve det en dag ;-)

    SvarSlet
  3. Kyllingelår...måske i en omgang honningmarinade?...eller med noget Masala?... :o)
    Håber også at din dag må flaske sig i den mest fantastiske retning... :o)
    Knuss

    SvarSlet