torsdag den 18. marts 2010

Lys forude....

Uha da for pokker hvor jeg døjer med en tand eller to, nu skal jeg heldigvis til tandlæge her i formiddag, så må vi se om hun ikke kan hjælpe mig.

I morgen er der Rice lagerudsalg her i Odense og det er jo altid herligt at se frem til, jeg skal da lige ned og kigge sammen med min søster og mon ikke der ryger noget i vores medbragte sorte sække, hvis ikke så kender jeg os dårligt. Det er jo ikke fordi at vi mangler noget - nej vi trænger :)

Håber meget på en weekend hvor jeg er mere på toppen så jeg kan få lidt god energi ind i stuerne på 1.

Kan I have en god torsdag og hold mig så lige i hånden kl. 10.20 - jeg er så dårlig til tandlæger

12 kommentarer:

  1. Sikke en masse bøvl med den tand :( Håber tandlægen kan hjælpe dig i dag og mon ikke dét lagersalg kan lette lidt - om ikke andet så på pengepungen ;) Pøj pøj ved tandlægen - krydser hvad jeg kan 10.20 - Knus

    SvarSlet
  2. Pøj pøj hos tandlægen pernille!
    Hilsen Helle med inkarneret tandlægeskræk ;)

    SvarSlet
  3. Pøj pøj med tandlægen. Der er altså også sjovere ting at bruge sin tid og penge på :-)

    SvarSlet
  4. Jeg krydser fingre for dig, når du sidder i stolen. Du har da brug for at komme ovenpå igen.
    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  5. jeg skal hold holde dig i hånden når du skal til tandlægen - skal i hvert tilfælde nok sende dig gode "jeg-holder-dig-i-hånden-tanker" ;o)

    Pøj pøj med det!
    Knus Debes

    SvarSlet
  6. Åh, din stakkel! Godt der er et lagersalg at glæde sig til! Jeg tror ikke min bank vil bryde sig om, at jeg ta'r derind!!!

    SvarSlet
  7. Puster styrke afsted og så klarer du snildt den tandlæge. ;)

    SvarSlet
  8. Ja held og lykke med tandlægen:-)
    Hvor er du heldig, at du skal til RIces lagersalg, de har altid så mange fine ting!

    SvarSlet
  9. Døjer du med tænderne igen, jeg synes da alt er efter dig lige tiden,kunne du mærke jeg hold dig i hånden?
    Jeg er sikker du trænger til at komme i Rece.
    God bedering med tanden

    SvarSlet
  10. Håber det gik godt hos tandlægen idag :-)

    SvarSlet
  11. Tusind tak for alle jeres kommentarer, det var altså ikke så godt med min tand, der skulle en rodbehandling til som jeg så er igang med nu, det kommer til at tage nogle gange. Jeg skal allerede afsted i næste uge igen, og nu må jeg bare tage en tur af gangen.


    Jeg kunne godt mærke alle jer der holdt mig i hånden , alligevel måtte der 7 indsprøjninger til

    Knus

    SvarSlet
  12. Kan nemt sætte mig ind i den følelse. Håber det gik fint.

    SvarSlet