torsdag den 8. juli 2010

Bål og brænde...

Jeg har længe gerne ville have et bålsted ned til min lille have, og det skulle være et hvor Gulddrengen ikke lige blev brændt af :) - vupti vupti hvad faldt jeg lige over i Netto for 50 penge

Et magen til det her - nu skal det bare samles.- og så skal jeg da vist lige have fundet noget brænde det er jo ikke det man ser mest af her i byen, men jeg tror faktisk at jeg har set noget i Silvan, det må med hjem i cykelkurven :)

Det chartol/kommode tingest jeg købte forleden kommer i dag, så må penslen findes frem, nu er der også kun 1. dag til ferie- Jubii

4 kommentarer:

  1. Næææh, hvor fint ! Sådan et ville jeg gerne have. Du kunne jo også sanke lidt nedfaldne grene ovre i mosen - de er da tørre nu?? Husk de skal ikke være for bastante, så går der alt for lang tid med at få det til at fænge - knus

    SvarSlet
  2. Hvor smart og handy din lille bålting er :-)
    Nu må du samle brænde på gåturene med Gulddrengen.
    God fornøjelse.

    SvarSlet
  3. Lækkert lille bålsted !
    Kan man ikke også købe poser med brænde på tankstationen ?

    SvarSlet
  4. Ja du har da ret Lone det kan da godt være at jeg kan hitte nogle i Mosen jeg må da lige have en pose med :)
    Knus

    Ja den er ganske fin, jeg skal bare lige have den samlet så skal der tændes op :)
    Knus

    Miri du har da ret, jeg må da kunne få det på en tankstation, det kan jeg da godt huske at jeg har set.
    Knus

    SvarSlet