tirsdag den 6. juli 2010

Jeg trænger...

Snart til noget ferie. Heldigvis kan jeg da snart se lyset, men hold op hvor er jeg også brugt. Rent arbejdsmæssigt har det været en streng periode lige fra oktober hvor vi var udsat for nedskæringer.

Her de sidste dage arbejder jeg nærmest på autopilot. Jeg møder klokken lo..., for at kunne blive færdig til normal arbejdstidsophør - jeg skal jo gerne nå at følge med i Touren. I dag er der en virkelig spændende etape så jeg håber at min arbejsdag kommer til at flaske sig sådanne at jeg kommer hjem og ser lidt af den.
Jeg faldt lige over de har små tasker som jeg vil ligge i min ideskuffe til ferien.
Kan I have en dejlig tirsdag...

8 kommentarer:

  1. Du trænger da om nogen til ferie. Jeg håber, at din dag bliver dejlig og at du får god tid til det, du vil :)

    SvarSlet
  2. Ferie? Træt? Hvis du mangler en undskyldning for ikke at gå på arbejde, så kig ind på min side Forår hele året. Kom pludselig i tanker om, at jeg for år tilbage grinede meget af Chris Og chokoladefabrikken, så den syntes jeg lige skulle genopfriskes :-)

    SvarSlet
  3. Det var da nogle smarte tasker :-)
    Rigtig god tirsdag til dig.

    SvarSlet
  4. Uha Pernille jeg tror på du trænger til ferie..

    SvarSlet
  5. Ja, du må da ha' noget ferie snart - knus

    SvarSlet
  6. Jeg syntes, at jeg havde lavet en kommentar, men kan ikke se, at den dukkede op hos dig, så jeg prøver lige igen.
    Apropos det med at være træt og bare kunne bruge en dag på divaneseren, så har jeg lagt nogle undskyldninger til chefen om ikke at komme på arbejde, ind på min blog. Ved ikke om du kender dem i forvejen, men Chris og Chokoladefabrikken kunne stadig få mig til at grine

    SvarSlet
  7. JA virkelig søde tasker, rigtig sommeragtige:-) Og kan se at stoffet er det samme, som en af mine uglepuder. Hav en god dag med tour de france;-)

    SvarSlet
  8. Jeg håber, du snart har ferie, Pernille - for det lyder hårdt lige nu!

    De små tasker er bare så søde - jeg kan godt forstå, du lægger dem i idéskuffen til ferien :-)

    Ha' en dejlig aften, klem!

    SvarSlet