torsdag den 22. juli 2010

Straffet i natten….

I går var der voldvarmt her i Odense og jeg fik drukket tre af de her flasker plus alt det løse :)flasker

Det strejfede mig godt nok at det da var lidt underligt at jeg ikke skulle af med noget af alt den væske igen – men det skal jeg da så lige love for at jeg skulle i nat….. griner, ja sådan kan det gå.

Heldigvis kom der også regn her i nat, det kan man godt nok ikke mærke mere, idag er det atter lummert. Jeg hygger mig med en fantastisk etape i årets Tour.

Eneste barnet har forbarmet sig over mig og kommer og maler min gang om lidt, der er stillet fjernsyn klar så hun kan følge med, jeg har jo fået spoleret hendes opvækst og gjort hende til Tour Nørd.kongens have

I aften skal jeg ud og spise med en gammel ven  - bagtefter skal vi en tur i Kongens Have hvor der sommeren igennem bliver afholdt torsdagskoncerter, jeg kender nu ikke lige dem der skal spille i aften, men det betyder ikke så meget når man kun har nogle få hundrede meter hjem. I år slutter koncerterne med Rugsted og Kreutzfeld, det bliver helt sikkert et hit.

Må torsdagen være med jer….

5 kommentarer:

  1. Det må være svært at være inde i byen på sådan en varm sommerdag og nat- hvad siger din hund til det- vores graver sig ned under vores kæmpestore hortensia og når der ikke er vådt og koldt der mere- går han videre ind under hostaen og senere under rhododendronen- han drikker flere lister vand, men har det ellers godt. Det lyder hyggeligt med de torsdags koncerter

    SvarSlet
  2. Ja det er godt nok blevet varmt og så skal der altså lidt vand til ;) (eller andet køligt) God fornøjelse med koncerten - det lyder rigtig hyggeligt

    SvarSlet
  3. Ville gerne ha' været med til musikken, men er en dag bagefter...hehe

    SvarSlet
  4. Vi var også til koncert, mellemstebarnet og jeg. Åh, hvor var det godt :)
    ..og de slutter faktisk ikke med Rugsted og Kreutzfeldt ( og Medina, der også spiller den dag), for de har arrangeret koncert den 12. august også - med Aura og Billy Cross ( men der er vi på ferie)...

    Håber I nød aftenen lige så meget som vi gjorde?

    SvarSlet
  5. Karen - Hugo kan næsten ikke klare varmen men vi har ham i vandet flere gange om dagen , det tager lige det værste :I

    Anette de koncerter er faktisk meget hyggelige og så er det jo let når det er så tæt på

    Lone du og din WOf må komme ind til nogle af de sidste, de skulle være ret gode.

    Helle jeg synes også det er dejligt at de koncerter er der og der er ingen tvivl om at jeg også skal op og høre de sidste - i år har de jo været heldige med vejret så vi må krydse fingre for at det forsætter :)

    SvarSlet