fredag den 9. juli 2010

Ferie og bjerge….

Endelig endelig endelig er jeg nået til at det er blevet min tur til at have ferie….. og hold da op hvor skal jeg nyde det. Jeg starter lige med at tage en tur i bjergene – ja det er godt nok visuelt :) – og det er Tour de France, men det bliver det ikke dårligere af.

citron

Jeg er en af dem der ikke ser frem til weekendens hedebølge, det er slet ikke mig med den varme, men mit lille citrontræ som står i min vindueskarm i køkkenet bliver helt sikkert glad for solens stråler. Det er nu ikke det store udbytte jeg får på den plante i år, sølle to citroner er der på. Der må da snart komme nogle blomster igen ?

Og hvem ved måske bliver det også nu at jeg får tid til at lave min blog om – den har trængt lidt længe.

Må I have en velsignet fredag…

5 kommentarer:

  1. Hej Pernille!
    Dejligt med ferie håber du får hvilet ud og nydt dagene.
    Jeg ville være tilfreds med 2 citroner hvis de lignede dem på dit foto.
    knus.

    SvarSlet
  2. Hurra ! Nu har du ferie og kan gøre hvad DU vil :-)
    Jeg synes det er blæret at du kan høste egne citroner !

    SvarSlet
  3. Rigtig god ferie - det lyder tiltrængt. Knus

    SvarSlet
  4. Rigtig god ferie til dig. Min er også startet idag og den skal nyde i fulde drag:)

    SvarSlet
  5. En rigtig god ferie til dig.
    Pøj for en hede, der loves i weekenden.
    Jeg holder også ferie i uge 28, og får besøg af min jyske veninde, så temperaturen må meget gerne falde, da jeg har planlagt nogle bilture.
    Knus

    SvarSlet