mandag den 26. juli 2010

Det var ikke smart…

hylde

Jeg har været i Ikea idag for at købe en fotohylde til min gang som jeg lige har fået malet – det skulle være så smart skulle det – især hvis jeg lige havde målt hvor lang min væg er der hvor den skal hænge – det har jeg så ikke NEJ – nu må jeg igang med saven for op det skal den sgu :)

Jeg tror at aftenens menu bliver et levn fra 70èrne – det er ihvertfald noget vi fik tit i mit barndomshjem – maskeret blomkål

FAVORIT 39 - BLOMKAAL Foto: © Jette Vesterager, Familie Journalen, DK
Begivenhed: KriMad
Sted: Kastrup
Dato: 20090609
Journalist: Kristina Miechels

Nu vil handykvinden gå i gang….

7 kommentarer:

  1. Ja du må have saven frem :P Er det noget du har en opskrift på - det ser rigtig lækkert ud :) Knus og god arbejdslyst til handykvinden :P

    SvarSlet
  2. Hej Anette ja jeg må have gang i saven :)
    Du tager et helt blomkål og koger, dertil laver du en dressing af creme fraiche der bliver rørt op med salt, peber, dild eller purløg
    Det hælder man ud over blomkålen og så serveres det med hårdkogte æg, tomater, agurk, og rejer - i aften kommer der krebsehaler på vores istedet for rejer - herlig nem ret der smager godt .
    Knus pernille

    SvarSlet
  3. Ja det må du :P
    Tak for opskriften. får i flutes til? Det ser ihvertfald nemt og lækkert ud :) Knus

    SvarSlet
  4. Ihhh - kender det helt godt ;-) tror jeg har styr på målene, det være sig fotorammer, måtter til gulvet, lister, rullegardiner jeg er verdensmester i - ikke - at have styr på mål ;-)

    Maskeret blomkål? Det smager helt vildt godt, men hold op det er mange år siden jeg sidst har smagt det... ;-)

    SvarSlet
  5. De IKEA møbler passer aldrig ;)

    Jeg endte engang op med et mega stort skrivebord, som kun lige manglede 10 cm for at kunne være der.... da det var samlet :(

    SvarSlet
  6. Anette vi fik altid flutes til da jeg var barn, nu spiser jeg ikke så meget brød mere så i dag springer jeg det over :)
    Knus

    Kirsten det er også en gammel traver men godt det smager det jo, jeg skal nok ende med at få styr på den dims, har lånt en sav af underboen :)
    Knus

    SvarSlet
  7. Du har ret Mutter, det er ikke os der er noget galt med - det er Ikea - griner
    Knus og god dag

    SvarSlet