lørdag den 10. juli 2010

Før og midt imellem…

Ja det er jo lidt sindsygt at kaste sig over et malerprojekt når det er mere end varmt, men jeg kunne ikke lige vente

før

Mit indkøbte projekt til 200 kr. Morgenturen gik til Silvan

mellem

Og her er det så igen efter første gang maling…. Halli Hallo jeg skal da lige love for at det bliver lyserødt. Som i kan se på det øverste billede så er der et lille skjult spejl, det er da lidt smart :)

Jeg er godt nok spændt på at se om det kommer til at passe ind her, ellers er jeg sikker på at jeg kan finde en der gerne vil overtage det, men nu skal det lige have en chance

Jeg ønsker jeg alle en lørdag der er til at holde ud, her i den vilde varme…..

8 kommentarer:

  1. Fantastisk, Pernille! Hvor er det fedt! Og tilfredsheden ved selv at have produceret det... dejligt projekt.
    Cool it.. ;o)

    SvarSlet
  2. Det er super yndigt!
    Her er der hvertfald misundelse at spore! Jeg vil oss ha lyserøde møbler!!

    SvarSlet
  3. Ja begge to jeg er meget spændt på at se det når det har fået anden gang, og tak for kaffe det er lyserødt, nogle gange drømmer jeg om at bo lidt "stilet" det sker vist aldrig for mig når jeg kaster mig ud i sådan noget her ... .griner
    Håber at I har kunnet udholde varmen, det har godt nok været stygt her i Odense .

    Knus

    SvarSlet
  4. Wauw, hvor er det festligt - godt tænkt! Sådan noget får jeg aldrig Monsieur med på ;-)

    Varme klem og ha' en dejlig aften!

    SvarSlet
  5. Madame jeg er også helt sikker på at jeg ikke fik nogen mand med til det her..... det er altså for voldsomt... griner

    Kan I også have en god aften,nu vil jeg tage Gulddrengen over og bade i Munke Mose
    Knus

    SvarSlet
  6. Super fin farve ;-) kan godt lidt, at det hele ikke er som det "plejer"... er på ferie i Odense i denne tid - og ja, det har bare været rigtig varmt... vi sveder med anstand ude på campingpladsen ;-))

    SvarSlet
  7. Først vil jeg ønske dig en rigtig god ferie,jeg bryder mig heller ikke om vejret når det bliver så varmt, som det er her til weekend.Det er da god nok blevet lyserød,men jeg glæder mig til, at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  8. Du godeste Pernille, er du helt velforvaret?? Eller er det varmen der har gjort dig mindre bims i hovedet?? At male lige nu er jo helt galt, men ok.. jeg kender jo godt det der med at noget skal være lige når man føler for det, såå..

    Glæder mig til at se det færdige resultat, selom ja.. den ER meget lyserød hihi

    Mange kølende knus til dig derovre på Fyn

    Henriette :-))

    SvarSlet