søndag den 25. juli 2010

Stort tillykke…

c

Mit eneste barn bliver 23 år i dag, så selvfølgelig skal hun have et stort TILLYKKE her på min blog.

Jeg håber på at vejret det bliver godt for i aften skal vi holde grill for nogle af hendes venner. Cecilie bor i samme hus som mig så jeg er en heldig mor.

Nu skal jeg lige i Fakta efter det sidste til en lagkage som jeg vil lave til hende – der blev bagt pandekager til den helt store guldmedalje i går – der skal laves en variant med jordbær og en med nutella og bananer.

lagkage

Kan i have en rigtig god dag det er jeg sikker på at vi får

13 kommentarer:

  1. Hip hip hurra og tillykke !!!!

    SvarSlet
  2. Tillykke med hende.. og sikke en lækker kage, det er lige så tænderne løber i vand :)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke til datteren. :-D

    SvarSlet
  4. Ja stort tillykke til hende og sikke heldig hun er, den lagkage lyder super lækker:-)


    Rigtig god fornøjelse og håber at vejret holder hele aftenen.

    Knus og kh
    Henriette :-))

    SvarSlet
  5. Tillykke med hende og den skønne kage...

    SvarSlet
  6. KÆMPE tillykke med eneste barnet... tænk, så er der gået et år mere ;-) og vi bliver ikke mere gråhårede eller får flere rynker, det er kun børnene der bliver ældre...

    Ha´ en rigtig dejlig dag ;-)

    SvarSlet
  7. Rigtig mange gange tillykke med barnet... :o)
    Alle de pandekager som du næver kunne jeg skam godt sætte tænderne i... Mums... :o)
    Knuss og tanker... :o)

    SvarSlet
  8. Tillykke med pigen - det må være dejligt at have hende så tæt på.

    Hvad har du lagt imellem pandekagerne ? Sådan en lagkage har jeg aldrig set før. Guf.

    SvarSlet
  9. Hjertelig tillykke med din smukke datter!
    Håber i har har haft en dejlig dag!
    Lyder dejligt med lagkage og pandekager!
    Kærligst Heidi

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med din datter, Pernille.
    Vejret har været fint, så I har helt sikkert haft en dejlig dag og aften :-)

    SvarSlet
  11. Stort tillykke med hende...lækker lækker kage :-)

    KH Gittemay

    SvarSlet
  12. Tusind tak skal I have allesammen vi havde en rigtig god dag

    Til dem der har spurgt om jordbærlagkagen så er den lagt sammen med syltetøj, flødeskum med makroner og så jordbær. Mums den var et hit

    Knus pernille

    SvarSlet
  13. Tillykke med hende - håber I får en dejlig dag :-)

    SvarSlet