lørdag den 24. juli 2010

Grisen skal slagtes til…

Jeg har en gris som jeg sparer op i, lige nu vil jeg tro der ligger sådan ca 20 penge i, for det er ikke længe siden at den er blevet slagtet sidst og så har jeg faktisk glemt at putte penge i dyret – måske fordi jeg ikke var helt 100 på hvad det lige var jeg stod og ikke kunne leve foruden

NU HAR JEG FUNDET DET…

kt-louisghost

Jeg tror helt sikkert at jeg bliver nødt til at eje denne Louis Ghost stol fra Kartell – den er designet af Philippe Starck og fås i flere farver. JA JA jeg har rigelig tid til at finde ud af hvad farve den skal være for der er langt fra 20 til 1940 penge, men det skal nok komme :)

Lørdagen kommer til at gå med at få lidt styr på det her på 1. jeg har malet de sidste dage – nu skal der lige gøres rent og rykkes på plads igen.

Må lørdagen være med jer….

3 kommentarer:

  1. Det er dejligt at drømme :-)

    SvarSlet
  2. Jeg ELSKER de stole! De er slet ikke min stil, men alligvel har jeg udviklet en stor forelskelse, for de er ret lækre...
    Du må ha fodret grisen noget mere!

    SvarSlet
  3. Du er god til at hitte på - jeg har bare de samme stole, jeg har haft i mange år :-)
    Klem og rigtig dejlig lørdag til dig!

    SvarSlet