lørdag den 3. juli 2010

Så begynder dramaet...

Jeg kan lige så godt indrømme det, jeg er bidt af TOUREN, det er årets holdepunkt indenfor sport, og jeg glæder mig som et lille barn hvert år. Min passion har stået på i over 25 år og sådan er det bare - årets tur er ren terapi at sidde og følge med i.

Nå nå vil nogle så sige hvad med alt den doping og alle de skandaler - ødelægger det ikke det hele - NEJ det gør det ikke, sådan noget sker og løbet lever videre- hvad så med ham Bjarne Riis og Saxo bank, jamen det genere mig ikke, jeg skal bare se nogle gode ryttere og så må de for min skyld køre for hvem de vil.

Min sommerferie er planlagt efter hvornår løbet bliver kørt, ja jeg er helt fortabt, det varer en uge inden at min ferie starter, men der kommer der mange gode etaper, og i næste uge skal jeg nok få set dem der bliver kørt :) man har vel en gammel optager :).

Nu køres den første enkeltstart om nogle timer, den skal lige ses og så tager vi ellers til et grilltam tam med familien, det bliver så hyggeligt - og her på Fyn ja der kan vi sagtens holde varmen, jeg er stadig en blegfis da jeg ikke kan tåle sol, jeg bliver vist nødt til at købe en selvbruner i næste uge :)

Dejlig lørdag til jer derude i sommerlandet--

4 kommentarer:

  1. Rigtig god tour ;) Og god familiehygge - knus

    SvarSlet
  2. Ja Pernille, - det skal bare ses!
    Jeg glæder mig!
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  3. Rigtig god tour kære Pernille.
    Jeg er sikker på der også skal køres tour her, Søren sidder jo hjemme med av i knæet.

    SvarSlet
  4. Tusind tak skal du have Anette. håber det går godt med dig.
    Knus

    Vibeke det bliver altså også bare spændende i år, så jeg tror vi har noget at se frem til.

    Mette, jeg håber at det går fremad med Søren og hans knæ, det er da træls at det skal tage så længe, håber at I nyder vejret derovre på Ærø
    Knus

    SvarSlet