lørdag den 31. juli 2010

Tis i bukserne…

Jeg havde engang en kæreste – ja når jeg nu skal være helt ærlig så var han mere en en kæreste eftersom at han er far til mit barn, og vi var sammen i en milliard år :) – nå men det korte og lange er at han altid sagde .

“Det der med at shoppe er ligesom at tisse i bukserne – det varmer lidt og så bliver det hurtigt koldt igen !”

shopping-spree

Et fuldstændigt korrekt udsagn set ud fra en mandehjerne, men jeg kan nu lide følelsen !

Derfor vil jeg gå ud og forkæle mig selv lige om lidt – tis eller ej.

Kan du også godt lide den korte varme….

8 kommentarer:

  1. Haha, jeg synes det varmer længe...
    Måske bliver man fattig, men jeg elsker ting og glædes ofte længe over det jeg køber..
    Der er selvfølgeligt også mange kedelige ting at shoppe, men generelt elsker jeg det..
    Håber du får en god tur med nogle gode fangster:)

    SvarSlet
  2. min mand konstaterede for nogle år siden, at jeg trøsteshopper. Andre trøstespiser, jeg trøsteshopper.
    Når jeg gør det, får jeg sjældent noget rigtigt godt med hjem, men har netop den følelse der med at det er ligesom at tisse i bukserne.
    Sørger derfor at holde mig langt fra butikker, når jeg er trist.
    På alle andre tidspunkter, elsker jeg at shoppe.

    SvarSlet
  3. Ja, jeg kan lide at shoppe. Det sker nu ikke så tit.
    I Matador siger Hans Christian Varnæs noget i retning af: "Det giver en stakket varme at pisse i bukserne", skønt udtryk :-)

    SvarSlet
  4. Hmmm...det er nu lidt af en sammenligning...kunne finde andre mere "usunde" reaktioner der giver den samme fornemmelse... :o)
    Jeg ELSKER at shoppe...ikke nødvendigvis dyre eller store ting...men en dims som jeg bare ved vil forskønne mig eller mit hjem yderligere... Mmmm...det føles dejligt...og ikke kun lige i øjeblikket... :o)
    Håber at du kommer beriget hjem...:o)
    Knuss og tanker... :o)

    SvarSlet
  5. Elsker den !!
    Sidder netop og prøver at overtale mit fornuftige jeg om, at vi er NØDT til at købe endnu en bog :-)

    SvarSlet
  6. Kort eller lang varme, ME LIKE :)

    SvarSlet
  7. Godt det ikke kun er mig der kan lide at shoppe :)for det er jo hyggeligt

    SvarSlet