onsdag den 14. juli 2010

Dejlig onsdag…

Det bliver vist endnu en dag hvor den her skal fyldes op- varmen er allerede kvælende her i Odensekande

Til middag skal jeg mødes med en tidligere kollega – vi skal på cafe og muligvis også en tur rundt i byen. Jeg skal have fundet en lille ting til en veninde som jeg skal besøge i morgen aften…. det er skønt at have ferie.

Ellers kommer dagen til at stå på lidt Tour og så er jeg jo faktisk gået igang med at male mit lille badeværelse – jeg tror nu ikke at jeg får malet før i aften hvor temperaturen måske mere er til at holde ud.

Kan I have en dejlig onsdag derude i det danske sommerland…

10 kommentarer:

  1. Jeg tror også, det bliver en varm dag - her har vi 21 grader lige nu, og det behøver slet ikke at blive varmere for min skyld :-)

    Ha' en dejlig dag med din kollega og Tour'en. Varme klem :-)

    SvarSlet
  2. Tak og i lige måde!

    SvarSlet
  3. Nej Madame, temperaturen behøver heller ikke at stige for min skyld, jeg egner mig slet ikke til det :)
    Kan du også have en god dag

    Knus

    Tak til dig også Oline :)
    Knus

    SvarSlet
  4. Spændende...hvilken farve får badeværelset så?... :o)
    Håber at du nyder dagen og det gode vejr... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  5. Hvor er dit skrivebord/chatol blevet sødt, jeg ville have elsket at have haft det på mit værelse, da jeg var ung. Hvis du ikke kan holde farven ud, så er det lidt spændende hvilken farve det får næste gang.
    Hav en rigtig god feriedag sammen med din kollega og nyd de franske alper ☺.

    SvarSlet
  6. Ja det har været endnu en varm dag. Lyder hyggeligt med en cafe - tur :) Knus og god aften.

    SvarSlet
  7. Ja, det var en varm dag- jeg er lykkelig for at mit bindingsværk holder temperaturen nede på noget rimeligt. Så det er helt rart , og heldigt at jeg har vagt i disse dage, og derfor kører hjem og arbejder hjemmefra på vagten. Dvs. jeg ankommer hjemme klokken halv fire, og kan så tulle rundt inde i det kølige hus og høre efter telefoner og løbende checke mails, mens jeg nyder køligheden indendørs.

    Og vi er også gået i gang med projekt "nyt rum", hvor der også skal males en masse hvidt.

    SvarSlet
  8. Når jeg nu kigger rigtig godt efter på alle dine billeder fra dit hjem, så sniger der sig alligevel en del lyserød/pink indover ;-) så helt ved siden af, er farven vel ikke på dit nye chatol? ;-)) der har da vist gemt sig en prinsesse på 1. ;-))

    SvarSlet
  9. Du kan altså ikke blive ved med det der "Dejlig Onsdag" - vi er altså nået til torsdag.......eftermiddag ;o) !

    Knus Debes

    SvarSlet
  10. Hey Pernille :)

    Jeg har sendt en award i din retning, håber du vil lege med på den..

    Hilsen Heidi
    Heidismadblog.blogspot.com

    SvarSlet