mandag den 25. januar 2010

Dejlig kreativ award...

Jeg har fået denne her award af rigtig mange af jer, det er jeg utrolig glad for, det varmer at få sådan en fin en. Med awarden følger der nogle ting, jeg skal skrive 7 ting om mig selv. Så her får i lige lidt.
  1. Jeg elsker at indrette og lever sådan lidt feng shuiagtigt. Mit hjem er overhovedet ikke perfekt , men der er meget hyggeligt
  2. Til tider har jeg det utrolig svært med smalltalk, jeg er faktisk ikke ret god til det.
  3. Jeg drikker aldrig vin, til gengæld er jeg en haj til drinks
  4. Har det ikke godt med mennesker der udviser smålighed og nærighed.
  5. Min største lykke er at jeg har fået Eneste barnet, jeg ville gerne have haft flere
  6. Elsker musik og koncerter, jeg er til rigtig mange koncerter hvert år hvor jeg danser og ter mig som en "tosse"- frygter lidt at min krop engang bliver for gammel til det :)
  7. Nogle gange drømmer jeg om at bo på landet med høns og en romantisk have, men men men jeg tror aldrig at jeg forlader byen.

Nu skulle jeg så egentlig give denne award videre til 7 bloggere, men jeg syntes at den har været alle steder i blogland, så jeg vil opfordre dig til hvis du ikke har fået den at tage den med dig.

Jeg nyder så mange blogge så, og jeg er rigtig glad for at jeg begyndte at blogge her for 1 år siden, som alle andre er der perioder hvor jeg ikke har så meget tid til mit bloggeri, det er lidt fustrende, men sådan er det når man er væk hele dagen :)

Kan I have en rigtig dejlig mandag...

2 kommentarer:

  1. Penille.
    Jeg vil lige trøste dig,jeg ter mig stadig som en "tosse" når jeg er til en rigtig god koncert.

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Conny, det vil jeg tænke over :)

    Knus

    SvarSlet