tirsdag den 12. januar 2010

Ikea og tøsesnak


Her i Odense har vi jo fået en MEGA Ikea, jeg har kun været der ganske kort en enkelt gang, og ja den time jeg var der rakte ikke langt i det kæmpe hus. I dag er der en af mine veninder der har forbarmet sig over mig. Jeg bliver hentet fra arbejde og så går turen ellers i Ikea.
Det er nu ikke fordi at jeg står og mangler noget udover nogle nye betræk til mine puder, men der er så meget at kigge på og rigtig god inspiration så det skal nok blive en hyggelig tur. Det er helt sikkert at vi jo også lige skal nå at at gennemgå verdenssituationen mens vi shopper.
Jeg har desværre set en lampe som jeg har forelsket mig lidt i, der er bare lige det problem at jeg ved ikke hvor den skal hænge, soveværelset er den eneste mulighed, og jeg kan godt se at den ikke er skide nem at holde ren, men hvis den giver et lækkert lys , så ved jeg at jeg er solgt.

Kan I have en rigtig dejlig tirsdag....

13 kommentarer:

  1. Det er simpelthen også en skøn lampe... :o)
    Jeg så på et tidspunkt en boligreportage, hvor de havde brugt denne lampe i deres hall...og det så bare knald godt ud...og jeg tror faktisk også at den ville gøre sig godt i dit soveværelse...:o)
    Knuss og god tur... :o)

    SvarSlet
  2. Håber i får en rigtig hyggelig tur i Ikea. Den lampe er rigtig flot og nullermændene vil elske den.
    Kan du hygge dig.

    SvarSlet
  3. Den er så flot - den må du da eje!!

    SvarSlet
  4. Du køber da bare en af de der flasker med luft på dåse - og så får den et ordentligt blæsevejr en gang imellem (ude på altanen anbefales...)
    Så er den slet ikke så slem at gøre ren (Tror jeg. Min er ikke helt magen til, men princippet er det samme)
    God tøsetur I KEA.
    KH Frau Putz

    SvarSlet
  5. Det er da en fantastisk lampe!

    God dag i IKEA til dig. Spændende, hvad du ellers får med hjem. Jeg synes altid man mangler en hel masse, når først man er kommet indenfor dørene ;o)

    SvarSlet
  6. Ja Pi er den ikke lækkker, nu ved jeg jo ikke hvor stor den er i virkelighede, men jeg forestiller mig at det ville være som om ligge og kigge på stjerner :) altså hvis man nu satte en lysdæmper på :)

    Er du blevet færdig med dig soveværelse.

    Knus

    Conny vi får helt sikkert en god tøsetur, og griner ja de nullermænd de vil elske lampen.
    Knus

    Ja Lone jeg tror også at det kunne ende med det :)
    Knus

    Kan man nu købe luft på dåse, det har jeg da aldrig hørt om, men jeg kan da godt se at det er smart hvis man så lige kan puste alt støven af :) det gør jo at jeg bare må have den lampe, hvis den ellers passer ind :)
    Knus

    Mette der er ihvertfald meget man kommer i tanke om at man mangler når man går en tur i Ikea, de har også de bedste lys :) og det kan man jo altid bruge :)
    Knus

    SvarSlet
  7. Rigtig god shopping - den er vildt flot den lampe. Knus

    SvarSlet
  8. Ikea er pænt farlig at tage hen til... i hvert fald for dankortet, for der er altid et eller andet skønt, man godt kan bruge! ;-)

    SvarSlet
  9. Åh, Pernille. Lige præcis den lampe har vi også set på, den er så skøn.

    Er sikker på, at den vil passe perfekt til din smukke boligstil.

    Knus ;-

    SvarSlet
  10. Jeg vil også bo tæt på en Ikea!!!!!!
    ;o) Jeg håber, at du har nydt det i fulde drag.
    Knus

    SvarSlet
  11. Den er rigtig smuk den lampe.. Men der skal være højt til loftet..
    Den kommer nok med hjem..

    SvarSlet
  12. Det er "farligt" at tage i IKEA, man kommer hjem med en masse ting, man bruger penge !! Som man måske ikke har, er lidt flad efter jule -forbrugs - orgierne !

    SvarSlet
  13. Den så rigtig flot ud i master fatmans køkken,og jeg tror den også vil være rigtig flot hos dig :-)

    SvarSlet