tirsdag den 19. januar 2010

Giveaway på 1....


Forleden da jeg viste de ugler som jeg sad og klippede blev jeg opfordret til en give away, og klart det er da det vi skal have.

Du kan deltage i kampen om at vinde en Ugle - og en OVERRASKELSE ved at gøre sådan :


  1. Skriv en kommentar og du har 1 chance

  2. Bliv fast læser - og du har 1 chance mere

  3. Smid et link eller en kommentar på din egen Blog - dette udløser endnu et lod

Altså du kan opnå 3 vinderchancer - Lykkens gudinde finder den heldige vinder på SØNDAG

Skriv om du ønsker uglen i brun, lilla eller pink - og hvor mange chancer du deltager med :)

Kan I have en dejlig tirsdag aften....

55 kommentarer:

  1. Kære Pernille. Jeg vil allerførst sige at jeg er VILD med farverne på billederne i headeren. Uhh det er rigtige forårsfarver :-)

    Dernæst er jeg allerede fast læser og vil gerne vinde en lilla ugle. SÅ jeg er på med tre chancer. Har endnu aldrig vundet noget som helst så jeg håber at lykkens gudinde vil smile til mig denne gang.

    Knus og god aften
    Henriette

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med den brune, krydser alt hvad der kan krydses deltager med et lod
    Knus ida

    SvarSlet
  3. Jeg smider to lodder i puljen. Synes en pink ugle ville pynte fantatsik herhjemme.

    SvarSlet
  4. Hej Pernille!
    Jeg deltager meget gerne. Din ugle er bare så fin. Den må gerne bo her hos mig.
    Jeg er fast læser i forvejen, og læser din blog med stor fornøjelse. Og så linker jeg til dig med det samme. Det blev til 3 lodder.
    God aften. Randi

    SvarSlet
  5. Kære Pernille,
    Jeg bliver også i godt humør af din nye header og har overvejet om ikke jeg skulle ændre min... men jeg har jo stadig ikke fundet ud af, hvor jeg er, så måske jeg skulle vente...

    Jeg smider da 3 lodder i puljen og vil rigtig gerne vinde den brune, du har på billedet :)

    God aften til dig.
    Klem fra Mette

    SvarSlet
  6. super fin blog du har, jeg skal da lige ha kigge mig lidt mere rundt :)

    og sikke fin give away, håber du bliver ligeså vild med det som jeg er, jeg hepper på den brune ugle. og smidder 3 lodder i puljen :)

    Vh Sara

    SvarSlet
  7. En lilla ugle kunne da pynte fint her på Næsset..

    SvarSlet
  8. Kære Pernille, hvis blot jeg havde en blog, ville jeg straks hamstre tre lodder, nu må jeg nøjes med to og krydse fingre for en pink ugle, som skal hænge inde over puslebordet hos Augusta, der popper ud om 3 uger :-)

    MH Joan

    SvarSlet
  9. Kære Pernille,
    Jeg er håbløst bagud med at læse med, som jeg plejer, men jeg kan heldigvis se - at din blog - lever i bedste velgående.

    Hvor er det en skøn give away.

    Knus fra engens land ;-)

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder og har da godt nok svært ved at vælge farve men ender med den brune :-) Kh. Mette

    SvarSlet
  11. Herligt ! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)
    hvis jeg skulle være den heldige, så må min ugle meget gerne være pink :-)

    SvarSlet
  12. Hej Pernille. Sikke en lækker blog, du holder dig :-) Jeg smider to lodder og håber på en brun ugle :-)
    Kh Pia

    SvarSlet
  13. Hej Pernille, jeg vil gerne deltage i din give away, med 3 lodder. det er en fin ugle jeg vil gerne vinde en lille ugle.
    God aften
    Vh
    Maria

    SvarSlet
  14. Sikke en fin ugle..

    Jeg vil gerne være med på tre lodder...:) Og går efter en lilla.. (har nemlig selv lavet til tøsen i de andre farver;)

    Ha' en god aften..

    Kh Anne

    SvarSlet
  15. Hej Pernille!
    Jeg vil meget gerne være med, 2 lodder fra mig. Jeg kan lide alle farverne.
    Knus.

    SvarSlet
  16. Hejsa
    Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder, og hvis jeg skulle være heldig, så må den lilla ugle godt flytte ind hos mig.
    Mvh. Dianna

    SvarSlet
  17. Vil også smide 3 lodder på en lilla ugle ;-) er vild med dine ugler... ;-)

    SvarSlet
  18. Melder mig straks som fast læser,- er helt betaget af dine skønne farverige billeder i headeren.

    Smider tre lodder i puljen om uglen...har noget med ugler...det vil du opdage, hvis du tjekker min profil.

    Hav en dejlig dag - Camilla

    SvarSlet
  19. Jamen jeg er da også med, de er jo søde dine ugler..
    Pink skal den være, hvis jeg virkelig skulle være så heldig :-)
    Jeg lægger 2 lodder.

    SvarSlet
  20. Uuuuuh hvor er den ugle bare skøn! Jeg vil elske at kunne pynte mit hjem med sådan én. Jeg vil gerne deltage med to lodder, og lilla er den foretrukne farve. :o)

    SvarSlet
  21. Så har jeg hermed ret til 3 lodder min ven...de må gerne laves på store stykker pap og i pink...men ønsker sig nemlig en fin brun en af slagsen...som lige kan passe til scraprummet...så kan jeg sidde og tænke på dig deroppe !!! KNUS og Held og Lykke til os alle

    SvarSlet
  22. Deltager gerne i gamet om uglen.....

    SvarSlet
  23. Hej Pernille,
    jeg læst med ved sidenkanten en mdr. tid nu -og er nu helt afhængig :) Dagens smil er at læse din blog - bliv endelig ved i samme stil!
    Jeg er helt tosset med pink, og så har jeg 2 lodder med i puljen :)
    -Pia

    SvarSlet
  24. Faldt lige over din blog, må strkas være med, med 2 lodder :)))

    SvarSlet
  25. Jeg vil da også gerne med i lodtrækningen :o) - Og jeg er da også fast læser :o)

    Elsker alle 3 farver ;o)

    Knus Debes

    SvarSlet
  26. Hej Pernille
    Uh hu hu - super, Jeg var jo en af dem, der gerne ville vinde sådan en ugle. -Brun er fin 3 lodder til mig - Hej og dejlig aften til dig.

    SvarSlet
  27. Jeg lægger 3 lodder i puljen.Elsker bare de ugler.
    Julie

    SvarSlet
  28. 1 kommentar - 1 lod -----> 1 lilla ugle, hvis jeg er den heldige. :-)

    SvarSlet
  29. Jubii! Jeg er da så sandelig også med på tre lodder og krydser fingre for den lilla.
    RINA ;O)

    SvarSlet
  30. Kære Pernille, jeg smider to lodder i puljen. Din nye header er bare så smuk :-)
    Varme klem til dig!

    SvarSlet
  31. Kære Pernille
    Den ugle vil være glad ved bo i Viborg.3 lodder og lila.

    SvarSlet
  32. Uha hvor er den bare sød.
    Jeg deltager med 3 lodder og er jeg så heldig at vinde, så kunne jeg godt tænke mig den brune:)

    Vh. Louise

    SvarSlet
  33. Skøn ugle.. Den må jeg vinde.. :)
    3 lodder..

    SvarSlet
  34. ... og den må gerne være brun... :)

    SvarSlet
  35. Hej Pernille

    Er ny, men allerede betaget læser og vil gerne deltage med to lodder :-)

    Vh. Kirsten

    SvarSlet
  36. Hej Pernille. Jeg må simpelthen deltage i kampen om den lille herlige ugle...

    Jeg deltager med 2 chancer.

    Krydser fingre x x x

    Ha' en dejlig dag.

    Angel

    SvarSlet
  37. Sikken en dejlig blog du har - her vil jeg gerne være med :-)
    Jeg vil også gerne være med i din give away - 3 lodder smider jeg i puljen, mens jeg hepper på den brune ugle ;-)

    Må også lige sige, at det er en skøn skøn skøn header du har dig!

    Mange hilsner fra Louise

    SvarSlet
  38. Hvor er de ugler bare søde! Sådan en pink ugle vil absolut pynte ved Viggas pusleplads.
    Smider hermed 3 lodder.

    SvarSlet
  39. Hej Pernille.

    Jeg er da med på 3 lodder, den er da fantastisk...

    SvarSlet
  40. Så søt ugle, den vil jeg gjerne vinne! Jeg er med med 3 lodd :)
    Ha en god dag - og en god weekend!
    /Kaja

    SvarSlet
  41. Hej

    Jeg smider fluks 2 lodder og håber at vinde den flotte ugle! :)

    Hilsen Helle

    SvarSlet
  42. Hov, og bliver jeg den heldige, må uglen meget gerne være pink...

    Ha en skøn dag
    Hilsen Helle

    SvarSlet
  43. Hei!

    Elsker disse uglene, de er fantastisk flotte og jeg legger selvfølgelig i 3 lodd!!! Skulle jeg ha lykke med å vinne hadde en rosa ugle vært tingen ;-)

    Sjekk gjerne ut min lille giveaway også!

    Kh Hilde

    SvarSlet
  44. Er det virkelig bare en lille hilsen her, der udløser et lod?
    Så vil jeg gerne deltage med ét lod i kampen om en brun eller lilla ugle ;-)

    SvarSlet
  45. Hvor er den bare fin - jeg er klart med på 3 lodder

    SvarSlet
  46. Sikke en fin ugle! Sådan en vil jeg da meget gerne ha' fingrene i:)
    Jeg er med på tre lodder og krydser fingre for, at jeg vinder en lilla en!
    Hilsen Anne

    SvarSlet
  47. Kære Pernille
    Jeg vil rigtig gerne være med!
    Vil bare gerne vinde en ugle, kan lide alle farver:)
    Deltager med 3 lodder!
    God weekend!
    Heidi

    SvarSlet
  48. Juhuu, jeg vil gerne være med, med to lodder :)
    Glæder mig til at studere din blog!

    SvarSlet
  49. For en fin ugle!

    Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 3 lodd. Om jeg skulle bli den heldige vinneren, ønsker jeg en ugle i brun. :o)

    Ønsker deg en riktig god helg!

    SvarSlet
  50. Jeg vil gerne være med på 2 lodder:)
    Ville elske at kunne hænge den fine ugle ved min datters puslebord!
    Camilla

    SvarSlet
  51. Der er ugler alle vegne, må jeg bede om et lod tak, den er møj fin den ugle din.

    SvarSlet
  52. Jeg prøver lykken med en pink ugle og 2 lod. Rigtig sød forresten :)

    SvarSlet
  53. Er med på 3 lodder til en pink ugle og håber på lidt held i sprøjten :-)

    SvarSlet