mandag den 11. januar 2010

Vibeæg og bh....

Puha hvad skal jeg da lige sige andet end det bare er mandag.
Jeg fik en rigtig dårlig morgenstart. Først kunne jeg ikke finde mit måleapperat til at tage mit blodsukker med, ALT blev kigget igennem - væk er det - nu er det jeg er kommet i tanke om at havde et sammenstød med fire polakker oppe i Brugsen i lørdags, jeg tror faktisk at de nu ejer et apparat i stedet for min pengepung som lå i inderlommen i min jakke. Heldigvis har jeg et nødapparat så det kom lige i brug.
Da jeg havde været i bad kunne jeg ikke finde den bestemte BH som jeg skulle have på inden under en bluse :) ja den er der jo nok ikke nogen der har haft fingrene i - jeg må lede videre !
I går brugte jeg meget af dagen på at bage rugbrødstikkers, lave grovboller, og en sund salalt med ris,masser af grøntsager og laks, dejlige ting til en mandagsmadpakke - DEN STÅR HJEMME PÅ KØKKENBORDET !
Det positive er så at jeg har scoret en kasse med løg her på arbejdet, krokos, vintergækker, påskeliljer, erantis og vibeæg - sidst nævnte er mit ynglingsforårsløg, så når jeg kommer hjem idag kan jeg gå og lege med løg. Jeg har en stor glasklokke og det ser faktisk hammer godt ud og og fylde en bakke med løg og sætte klokken ovenpå, man skal dog lige sørge for at der er lidt luft i bunden, ellers bliver der dannet så meget kondensvand at man ikke kan kigge ind i klokken.
Håber at resten af min mandag kommer til at gå glat - kan I også have en god mandag...

15 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig Tycho Brahes dag, du har i dag :) Jeg håber, at resten af dagen går galt - og det var da et rent scoop med dine forårsløg!

    Klem :)

    SvarSlet
  2. Ja, pyha da for en start på dagen. Nu kan det da kun gå fremad!

    Held og lykke med resten af dagen ;o)

    Klem fra Mette

    SvarSlet
  3. Jeg tror resten at din dag kommer til at gå FINT - hvis ikke så kan du jo glæde dig til IKEA-tur imorgen :o)

    Knus Debes

    SvarSlet
  4. Sike en morgenstart, er du nu helt sikker på at din BH i dette øjeblik sidder på en polsk kvinde ;-)

    Håber resten af dagen bliver behagelig og god :-)

    SvarSlet
  5. Ja Madame man kan godt sige at det ikke lige var en heldig start, men nu glæder jeg mig over mine løg :)

    Knus

    Tak skal du have Mette det kan kun gå fremad. :)
    Knus

    Du kan også tro at jeg glæder mig Debes, jeg har aftalt med Ingelis at jeg kan gå to halv tre :)
    Hvor skal vi ose :)
    Knus

    Nej jeg er da ikke helt sikker på at den ikke sidder der :) de kan jo så mange ting uden at man opdager det :) så måske har de snuppet min bh Lene
    Knus

    SvarSlet
  6. Jeg tror sq, de har været her og nuppet min BH også...og ..hårtørreren, nej den brugte jeg jo i første omgang til optøning af rør...det bliver spændende med løgene.

    SvarSlet
  7. Godt du hittede en kasse løg til at opveje lidt af negative.
    Vibeæg er absolut en yndighed.

    SvarSlet
  8. Jeg elsker også vibeæg. Jeg må have fat på nogle (flere) :P
    Det må ikke være rart at miste sit BS-apparat. Godt du havde et ekstra. Det er fuldstændig uundværligt. Håber resten af din mandag bliver bedre. Knus

    SvarSlet
  9. Det kan være Lone at det er den rene BH jagt der er skudt i gang :)

    Håber at det går bedre med dine rør !

    Knus

    Vibeæg er bare så fine og smukke, desværre var der kun lige en potte men en er bedre end ingenting :)
    Knus og dejlig dag

    Ja Anette det er ikke lige det bedste at miste, jeg havde en ekstra til at måle med men ikke den til at skyde med, så jeg har bare brugt nålen som den er ,,,, av, men jeg henter en ny i eftermiddag :)
    Knus

    SvarSlet
  10. Sikke en måde, at starte en forhåbetlig god uge på ;-) men kunne nu alligevel ikke lade være med, at trække lidt på smilebåndet. For er det ikke lidt typisk, at når det først går galt, så går det slag i slag? Håber dagen så ender godt for dig ;-)

    God shoppetur til Ikea i morgen... vi tager derover i starten af februar, ældste har sagt ja til en ungdomsbolig pr. 15. marts. Så det gavekort hun har haft til Ikea i et par år, skal forbruges HURTIGST MULIGT ;-))

    SvarSlet
  11. Og en rigtig god Mandag aften til dig. Det bliver spaendende at se hvad der blev af BHen. ;)

    SvarSlet
  12. Sikke en mandag Pernille, jeg kender godt de dage:)
    Vibeæg er også min ynglings-forårsblomst, så jeg har sået ekstra af dem i kolonihaven. Jeg er dog spændt på at se om de drukner i påskeliljer, for dem fik Kristian købt enormt mange af!
    Jeg håber du viser billeder af din opstilling, det lyder bar så fint:)

    SvarSlet
  13. Stakkels dig - uden mad og drikke dur helten ikke. Jeg ville gerne se de Polakker når de fik åbnet din "pung"
    Vibeæg er også et af mine ynglingsløg :-)
    Jeg håber du husker at tage hjem når du har fri.
    Kærlig hilsen Lis

    SvarSlet
  14. Hold da op en mandag...jeg ville nok have følt mig slået tilbage til nul, hvis jeg havde været dig ;o)
    Håber resten af dagen gik MEGET bedre... :o)
    Knuss og klem.

    SvarSlet
  15. Mandag !!!! :-)
    Men Vibeæk- de kan redde ALT !

    SvarSlet