torsdag den 28. januar 2010

Ugleskønt og forret...


Uglefeberen er helt klart over os her i blogland, nu skal det siges at jeg kun har en ugle derhjemme, men da jeg surfede rundt for at se om jeg kunne finde en spændende uglefri forret til på lørdag hvor vi skal have noget familietam tam da faldt jeg over dette.
Det er da en flot kage....



Mangler du et etui til din mobil så er der hjælp her
Nå tilbage til den forret, det jeg har fundet indtil nu er opskrifter på nogle Portobellosvampe med forskelligt fyld - den øverst i mit indlæg, ja jeg kunne da slet ikke få lov at flytte det billede, det har jeg ikke oplevet før :)

Ovenpå jul og nytår er jeg kørt lidt træt i laks, men hvis du ligger inde med en lækker forret - vi bliver 16 så bliver min mor og jeg da da glade for noget inspiration - vi skal nemlig lave det sammen.

Kan du have en god torsdag

14 kommentarer:

  1. Uglerne kommer ! :-)
    Jeg står også og skal at bruge en forret , så jeg kigger med her- ok :-)

    SvarSlet
  2. Du må da meget gerne skrive opskriften på din blog, for den ser da mums ud!

    SvarSlet
  3. Ja Miri vi må håbe at der kommer nogle forslag :) kan du have en dejlig dag :)

    Knus

    Laura du får lige et link her til opskriften http://www.femina.dk/Mad/Hovedretter/0943-Fyldte-portobellosvampe.aspx

    den ser nemlig ret lækker ud :)
    Knus og god dag

    SvarSlet
  4. Det var en flot kage:)
    Jeg faldt over et brød formet som en ugle den anden dag i et gammelt nummer af BoligLiv, det ville være et sjovt indslag på en buffet.. Det vil jeg hvertfald prøve at kaste mig ud i en dag..
    Jeg kan anbefale de filopakker jeg lavede til nytår. De er lækre, nemme og kan tilberedes god tid i forvejen:

    http://frkmuffin.blogspot.com/2010/01/filopakker-med-parmaskinke-og.html

    Knus

    SvarSlet
  5. Det er i sandhed ugletid. Skønt. Tak for links og ha selv en dejlig torsdag ;-)

    SvarSlet
  6. MissMuffin jeg kan slet ikke huske det der uglebrød og jeg har ellers samtlige numre af Boligliv :) tusind tak for dit link det vil jeg straks tjekke ud :)
    Knus

    SvarSlet
  7. Pernille, jeg synes ellers at den forret du præsenterer den ser tæskelækker ud ☺
    Lige pt. har jeg ingen gode ideer til dig, men jeg bruger ofte bloggen "Vibekes mad" som inspiration. Held og lykke med jagten på forretten ☺

    SvarSlet
  8. Ja Jeanette Mariae det ser ud til at de kræ er flyttet ind over alt :)
    God dag til dig og dine.
    Knus

    Ja Annette den ser meget lækker ud og jeg elsker de svampe :) nu må vi se hvad det bliver til, jeg må ind og kigge ved Vibeke :=

    Knus

    SvarSlet
  9. Jæ fatter det ikk' - hvad er der med de ugler? Jeg er meget mere til kameler.

    SvarSlet
  10. Jeg ved heller ikke hvad der er med de ugler, men de er over alt :) vi må på jagt efter kameler, jeg har faktisk en enkelt :)
    Knus

    SvarSlet
  11. Hehe, hvor er de kære, de billeder - især af kagen :-)

    SvarSlet
  12. Piskeris du må da sagtens kunne lave sådan en kage, dig som er så ferm ud i at lave mad :)

    Kan du have en rigtig god weekend

    SvarSlet
  13. Så må jeg have anskaffet mig en ugle, jeg vil da ikke være den eneste i blogland, der ikke ejer en ugle.

    SvarSlet
  14. Er også helt vild med ugler, og står snart og skal lave en kage til en børnefødselsdag og synes uglekagen ser rigtig spændende ud, så tak for det:-)

    SvarSlet