onsdag den 13. januar 2010

To hunderøve og en lykkekage...

Gårdsdagens tur i Ikea var rigtig hyggelig. Der var mange ting der kunne have røget med hjem i kurven, men her først på året lovede jeg mig selv at lave nogle overvejelser, inden at jeg købte nye ting her til 1. ligegyldigt om det drejede sig om dyre eller billige ting. Derfor går jeg nu og tænker igennem om jeg skal have den lampe som jeg skrev om i går. Jeg vil sige det sådan at den var flot, men også MEGA stor, jeg har ikke nogen lampe i min soveværelse så nu skal jeg bare lige finde ud af om jeg syntes at den bliver for stor.

Det blev dog til to de her to hunderøve og nogle stearinlys, sidstnævnte kan man jo ikke leve foruden :)

I min surfen forleden faldt jeg over de her små lykkekager, det kunne måske være noget at nogle af jer kreative kvinder havde lyst til at kaste jer over, der er ingen opskrift, men selv jeg ville kunne hitte ud af dem :)
Kan I have en god onsdag...

9 kommentarer:

  1. Kristian er også helt vild med de der hunderøve, så jeg overvejer om vi skal have et par stykker til at hænge Emmas sager på...

    SvarSlet
  2. Fornuftigt, at virkelig overveje, sine køb.
    Lampen er så smuk, men du har ret den er stor !

    SvarSlet
  3. Min veninde har lampen hængende. Den er rigtig, rigtig flot og lavet af genbrugsmaterialer, men også meget stor. Med over tre meter til loftet hænger den godt i hendes stue, men den fylder, så jeg kan godt forstå der skal tanker til :)

    SvarSlet
  4. Godt at du overvejer, hvad der er nødvendigt. Alt for ofte tænker jeg mig ikke om, men falder for noget og handler uden egentlig at have behov... Skal snoren til hunden ikke hænge på de sjove knager?

    God dag til dig :)

    SvarSlet
  5. Faldt lige over din blog :)
    Skønne knager - har dem selv!
    Lampen, Suk.. Den ville jeg også gerne have men min køre mand synes det er ALT for stor til vores bette lejlighed - så kender alt til dit dilemma!
    Kh Camilla

    SvarSlet
  6. De er så sjove de hunderøve. Min datter har nogen i sin entre til at hænge tøjet på. De fungerer fint til det

    SvarSlet
  7. Er du sikker på du stod og manglede to hunderøve, har du ikke nok i en.Stearinlys kan man ikke undvære,det har du rat i.

    SvarSlet
  8. Sådan et par glade hundebagdele må jeg også have :)
    MissMuffin har ret. De vil passe fint til at hænge vores hundes sager på. Tak for tippet, Pernille.

    SvarSlet
  9. Jeg har også købt to hunderøve i de samme farver, har dog ikke fået hængt dem op igen. Men de var så billige, at de røg med i kurven...også med sterarinlys:-)

    SvarSlet