søndag den 24. januar 2010

Lykkens gudinde...

Så har der været lodtrækning herhjemme på 1. - hvor er jeg glad for at der var så mange der gerne ville være med i min Giveaway, der var rigtig mange små strimler der skulle skrives. Eneste barnet har lånt kamereaet i dag , men den som lykken tilsmilede var

Pynthe Mynthe og Mor

Så send mig din adresse og skriv hvilken farve du gerne vil have , så skal jeg sørge for at der flyver en ugle afsted i løbet af ugen .
Det har været en stille og rolig søndag, der er blevet bagt til næste uges madpakker, og jeg har hæklet på mit projekt tæppe :) Jeg er desværre stadig forkølet, det er som om at forkølelsen slet ikke vil slippe sit tag i min krop, men det skal den altså for en ny arbejdsuge står for døren.
Kan du have en rigtig dejlig søndag

8 kommentarer:

  1. Øv ;-) nå, jeg vinder da bare næste gang... tillykke til vinderen.

    Det er da træls, at det forkølelses værk ikke snart stopper. Men der er rigtig mange syge i øjeblikket. Vi har været noget tyndt befolket på jobbet den sidste uges tid. Både børn og voksne ligger. Nogen ligger for 2. og 3. gang. Det er ikke sjovt...

    Husk nu din gode madpakke denne gang ;-)

    SvarSlet
  2. Håber du har haft en god søndag, og din ugle er rigtig dejlig at se på :-)

    SvarSlet
  3. Uglerne er rigtig søde. Desværre nåede jeg ikke at tilmelde mig.

    En god varm te med honning og citronsaft er godt, når næsen løber.

    God bedring

    SvarSlet
  4. Stort til lykke til vinderen.

    Knus fra engens land ;-)

    SvarSlet
  5. Nå.. det var ikke mig der vandt.. Men pyt jeg har held i kærlighed..
    God bedring med den røde næse.

    SvarSlet
  6. Tillykke til vinderen og god bedring til dig Pernille.
    Knus.

    SvarSlet
  7. Ja der var rigtig mange af jer der deltog i min lille leg og det var dejligt, måske skulle man overveje at lave en award nu og da, gad vide om der bliver noget af vores påskeleg i år :)

    Knus til jer alle og må i være mere heldige hos nogle af de andre bloggere

    SvarSlet
  8. Hej Pernille
    Jeg vil lige ønske dig god bedring

    SvarSlet