lørdag den 16. januar 2010

Plastikposer og ugler...

Ja der er lidt stille her på bloggen for tiden, og jeg ved faktisk ikke hvorfor :), det er ikke fordi at jeg går rundt og er trist eller ikke kan finde på noget at skrive, helt ærligt så ved jeg faktisk ikke hvad jeg har rendt rundt og lavet, andet end jeg har bøvlet med en tand. Men jeg må hellere lige tage og få lavet om på den stilhed og blive noget aktiv her igen !

I dag har været en typisk lørdag for mig, føj -jeg har handlet, ja jeg bliver ikke specielt ophidset af at handle mad for derefter at slæbe alle de poser hjem, slæbe dem op ad trapperne og få hele sat på plads, jeg lærer aldrig at forstå at folk kan gå flere timer i Bilka og handle madvarer, jeg vil faktisk gå så vidt at sige at jeg hader det !
Nu sidder jeg og klipperog klistre en ugle magen til den her på billledet, min søster fik den der hang på spejlet.
I aften kommer min veninde og spiser, så det var nødvendigt at handle, men hvad betyder det når man nu får en hyggelig aften hvor hele verdenssituationen for den sidste uge lige bliver vendt.

Kan I have en hyggelig lørdag aften...

11 kommentarer:

  1. Sådan et Bilkaræs gider jeg heller ikke. Går direkte efter sedlen, når jeg en sjælent gang begiver mig derud.

    Ps. du har engang haft en vejledning på din blog der beskriver hvordan man kan gøre den bredere. Kan ikke finde det. Kan du hjælpe? Har lige fået slette det hos mig :-(

    SvarSlet
  2. Åh, en fin ugle - kan du ikke lave en Give-Away på sådan en? *SS*
    Jeg har læst et ældre indlæg hos dig om chimes (ja, jeg surfer stadig rundt hos dig) Fik du nogensinde lavet nogle - og er der billeder af dem på bloggen? Go' lørdag aften...KNUS RINA ;O)

    SvarSlet
  3. Tror vi alle har lidt januarmatning over os, men ellers ville det da også blive for kedeligt, hvis alle dage var helt ens.
    Godt at du fik slæbt varer hjem, så kan der blive tid til de sjove ting.
    God lørdag aften fra Laura :-)

    SvarSlet
  4. God weekend til dig, Pernille - jeg har det præcis som dig, når det gælder om at købe madvarer. Jeg synes, det er dybt kedsommeligt ;-)

    Varme klem!

    SvarSlet
  5. Håber I havde en dejlig og hyggelig aften:-)

    SvarSlet
  6. Er sikker på I fik en skøn aften :-)

    SvarSlet
  7. Sikken fin ugle, har også overvejet at kaste mig ud i lign. projekt, men kan ikke rigtigt få sparket mig selv igang i dette vintermørke.

    SvarSlet
  8. JEG ELSKER AT HANDLE, OGSÅ I BILKA !
    Hm, men kan godt have det sådan lidt la la med at sætte tingene på plads når jeg kommer hjem, det gider jeg egentlig ikke !
    Men kan tilslutte mig, jeg gad også godt have sådan en ugle. hvis du ikke har lyst til at bøvle med en give away, kunne du måske lave en "sådan laver du selv uglen" tutorial !?
    god weekend til dig !

    SvarSlet
  9. Hej Fru E, jeg tror ikke at jeg har haft nogen vejledning direkte men jeg har måske linket til noget, du kan finde det hos Maria - Frk. Fryd, ellers kan du vende tilbage for jeg ved godt hvordan at man gør :)

    Knus

    Krutters, det må jeg da lige overveje, der er jo mange give aways så hvorfor ikke. Og jo jeg fik da lavet de chimes, jeg skal nok lige komme tilbage med et link, så du kan se mine heste :)
    Knus

    Tak skal du have Laura, ja jeg tror også at der er lidt januarmatning, det er en lang måned :)
    Knus

    Madame, ja dybt kedsomligt det er lige ordet, der er overhovedet ikke nogen fornøjelse ved det :)
    Knus

    Jo tak Ravheks, vi havde det rigtig hyggeligt og snakken gik livligt :)
    Knus

    Miri det var rigtig dejligt.
    Knus

    Julie det er bare også så svært at komme igang her i januar, jeg syntes at min kreativitet er gået helt i bund :)
    Knus

    Jamen Hanne der er rigtig mange der elsker det der Bilka handleri, og det syntes jeg er skønt, jeg orker det bare ikke :) jo jo jeg må da lige overveje at lave en give away eller en vejledning, tror det bliver til en give away :) :)

    Knus

    SvarSlet
  10. Hej Pernille
    Det god der er andre der har det som mig,jeg går også kun ud for at,handle mad fordi det er nødvendig, for jeg hader det også.Håber snart du må få fred for den tand.

    SvarSlet
  11. Den er virkelig lige til at kramme, den ugle - den er bare så sød :-)

    Jeg har i øvrigt tagget dig til en blogleg, hvis du har lyst til at lege med.

    SvarSlet