lørdag den 7. februar 2009

Gamle venskaber...

Dagen i dag skal tilbringes i selskab med en veninde jeg har haft fra vi var 16 år. Selv om jeg ikke er kommet mig helt oven på min influenza, så betyder det ingenting. Vi kan dumpe ned i hver vores sofa putte os i nogle vattæpper, og jeg kan få lov at ligne l.... Et venskab der har varet så mange år giver ro, vi kender hinanden ind til benet og vi behøver ikke at sige så meget. Der bliver mixet noget mad sammen, drukket noget mocca. Vi opdatere og hygger...

5 kommentarer:

  1. Rigtig god venindedag!
    Jeg har også sådan et par piger, jeg har fulgt, fra jeg var 16 :-)

    SvarSlet
  2. Det er en helt særlig gave at ha bevaret et så gammelt venskab.

    SvarSlet
  3. Jeg har også besøgt en veninde i dag som jeg fik, da jeg gik på VUC jeg har kendt hende i ca. 10 år
    Håber i rigtig hygger jer og så vil jeg ønske dig en god weekend

    SvarSlet
  4. Det er dejligt med de venskaber og vi havde en rigtig hyggelig dag og aften der bare fløj afsted.

    SvarSlet
  5. Den slags veninder er den bedste slags.

    SvarSlet