lørdag den 14. februar 2009

Og solen tittede frem ...

Udsigten til Munke Mose her fra første sal - samt nogle billeder fra lørdagens gåtur i solskin :)


Havhesten som er ved indgangen til Munke Mose er inspireret af H.C.Andersens digt "Agnetes Vugge" i hvilket det hedder:

Sol deroppe ganger under Lide.
Sov mit barn, saa bliver Du stærk og stor!
På den vilde Havhest skal du ride.
Under bølgen dejlig Engen groer.
Havhesten ridder sin Havfrue ud på Eventyr.

Ænderne der nyder den dejlige sol - ventende længselsfuldt efter alle dem der hver dag kommer med mad.


Hugo og Cecilie i leg - det er ikke så tosset at være byhund når man har de her omgivelser:)

Herlig søndag til Jer derude...

7 kommentarer:

  1. Tak og i lige måde.
    Her drysser sneen stille ned:)

    SvarSlet
  2. Også rigtig god søndag til dig - og tak for smukke kig ind i din by med solskin på.
    Jeg har en svaghed for netop Odense, fordi det var H.C. Andersens by.

    SvarSlet
  3. Dejlige billede, det ser helt forårsagtigt ud.Ludvig glæder sig til at bolter sig,på de grønne plæner.God søndag.

    SvarSlet
  4. Tusind tak oline :) her drysser sneen også ned i dag men den bliver ikke liggende

    Ja Madame Odense er H.C.Andersens by og det bliver der også gjort meget ud af :) vores lyskryds ved fodgængerovergangene er ikke blot grønne og røde nej de er udformet som H.C. Andersen :) jeg skal tage et billede af det.

    Hugo og jeg vi glæder os også til at Ludvig kommer i 14 dage, så skal der leges igennem :)

    God søndag til alle jer derude

    SvarSlet
  5. Aaah, I hygger, gør I. Nyd ferien. ;-)

    SvarSlet
  6. Ja der skal hygges hele ferie :) Frk. Bibo,´dejlig søndag til dig

    SvarSlet
  7. Ih ha nogle skonne billeder...undskyld sproget du ved jo hvor i verden jeg befinder mig. Sender dig lidt varme og nogle blomster...men billederne kan jeg forst uploade naar jeg kommer hjem...Knus

    SvarSlet