torsdag den 27. august 2009

Har du en gris......

Jeg er faldet over det her billede og nu kunne jeg godt tænke mig at sy en gris, den behøver ikke at have samme facon som den her, en gris er en gris, vingerne dem skal jeg nok selv klare. Men jeg mangler et mønster på en syet gris, så hvis du har et eller ved hvor jeg kan finde et så ville det være super.

Måske var de her "ord" noget for dig

Jeg printer jo ud som en gal, og skifter mine små ord rigtig tit.

Og hvad skal pernille så lave sådan en dejlig ferie solbeskinnet torsdag - jo jeg fandt en gammel Madonna jeg havde stående i mit skur - køn det er hun ikke - nu får hun en gang med den hvide pensel, så må jeg se om hun kan bruges igen.

Kan du have en rigtig dejlig torsdag formiddag....

8 kommentarer:

  1. Aj - der kom jeg altså til at grine. Pernille. Men den gris...den er jo SÅ nuttet. Og sjov altså.
    Ja - grise må der til :-)))

    KH Gittemay

    SvarSlet
  2. Hvor stor er dit skur? Du har jo en masse spændende ting dér. :-D Rigtig god fornøjelse med pensleriet. I'm off to work. Knus

    SvarSlet
  3. Ja Gittemay den er for nuttet og nu vil jeg have syet nogle der ligner, jeg kunne lige bruge dem til jul :)
    Knus

    Frk. Bibo, det er desværre rimeligt stort.... griner. jeg har stadig ti flyttekasser derinde der ikke er pakket ud. Faktisk så er det et sjovt skur, der har boet en derinde, så der er håndvask, garderobe og indlagt el :)

    Knus

    SvarSlet
  4. Åh, sikke en skøn lille gris! Jeg har et par stykker i træ og i keramik - små grissebassser kan man ikke få for mange af ;-) Du har så mange søde små ting!

    Varme klem og god torsdag!

    SvarSlet
  5. Hej Pernille.
    Kender du "Tilda" bøgerne, her er der ihverttilfælde en gris, en sød en af slagsen.
    http://www.tildasworld.com/info.php?PILOT=1
    Håber linket virker, ellers så skriv så finder vi nok på noget andet.
    Hilsen
    Susan, som læser med her næsten daglig men aldrig får skrevet :-))

    SvarSlet
  6. Madame, de er ikke til at stå for sådan nogle små basser :)

    God torsdag til dig også !

    Hej Susan, det var da dejligt at du lige fik smidt en kommentar i dag, jeg har set dit link og det virker, det er da nogle skønne bøger, jeg kan se at jeg kan få dem i Panduro, det må jeg tjekke ud !

    Knus

    Margith den er da cute :)
    Knus

    SvarSlet
  7. *fnis*
    Det plejer jeg at sige til pigerne, når de (en sjælden gang) plager - "når grise kan flyve!"
    Jeg surfer stadig rundt blandt dine indlæg - super, superhyggeligt og inspirerende!

    SvarSlet