lørdag den 15. august 2009

Hundedejligt.....

Ja det var så ikke længe at jeg fik det kludetæppe - Hugo elsker dem så selvfølgelig er det her kun 1 time gamle tæppe blev indtaget - godt at sådan nogle kan gå i maskinen :)

Den flæskesteg jeg skrev om tidligere har ikke kunne slippe mig, der er blevet handlet ind - jeg tror at jeg har fået for tidlig jul på hjernen.
I denne uge har der været forskellige workshops på min arbejdsplads, og jeg har set de første 100 juleplanter og dekorationer, de skal jo bestilles nu af de forskellige butikker så de kan nå at være ud til jer forbrugere når vi når dertil. Det er lidt skrækkeligt at tænke på at der kun går et par måneder inden at de første juledimse ting er butikkerne, jeg syntes at det bliver tidligere og tidligere for hvert år- men stegen den tager vi i aften !
Nu har jeg lige et soveværelse jeg vil se om jeg ikke kan gøre noget godt for .......
God lørdag eftermiddag...

12 kommentarer:

  1. Det er jo nok lidt for tidligt at ønske glædelig jul, men jeg kan da sige bon apetit med din flæskesteg i aften. Det smager jo godt jul eller ej.

    SvarSlet
  2. Ja jeg håber at den kommer til at smage dejligt når jeg nu har drømt om den siden i morges :)

    God aften til jer også

    Knus

    SvarSlet
  3. Uhmmm...flæskesteg lyder herligt. Det er kroppen, der reagerer på tankerne om efterårets komme og dermed anderledes kost.
    Jeg vil ha´ flæskesteg i næste uge.
    God appetit.

    SvarSlet
  4. Hejsa, Tak for tippet om at gå ad de små veje i Odense City. Vi fik set en masse butikker som ellers bliver overset, men den mest fantastiske var nu ! HJ Hansen afdeling med chokolade !!!!! Summerbird !!! Uhmmm de flødeboller er en totalt nydelse !
    Og heldigvis stoppede regnen over Odense og vi fik set alle smukke blomster !! Men søger nu efter navnet på en speciel som jeg så !!

    SvarSlet
  5. Åh, godt i fik et lille tæppe til Hugo:)
    Jeg var godt nok forbi ynglings-hundebutikken idag, men Emma sparer op til en ny sele og en dejlig vinterfrakke, så der blev ikke handlet idag:)

    Jeg elsker også flæskesteg med masser af sovs!
    For tiden er det dog lysten til risengrød der plager mig!

    Knus

    SvarSlet
  6. Herligt med en flæskesteg, jeg har et par stykker i fryseren, og går også og tar tilløb til, at få en stegt!
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  7. Det er lidt pudsigt for vi har også været på shopping efter tæppe i dag - til køkkenet hvor dit vist også ligger ?? Ha ha og det er indtaget af Kenzo - se selv på min blog :P Uhm flæskesteg! Det kan man da næsten altid spise - bare det ikke er alt for varmt udenfor. Håber den smagte. Knus

    SvarSlet
  8. Jul er dejligt, men jeg ruller stadig med øjnene, når supermarkederne begynder at stille juleting frem i oktober måned! :-O

    Til deres forsvar vil jeg så sige, at jeg synes, de gjorde det senere sidste år i forhold til de foregående år. Men stadigvæk...

    En flæskesteg til gengæld - der behøver det nu ikke at være jul - sådan en kunne jeg også godt spise en bid eller tre af nu ;-)

    SvarSlet
  9. Billedet af flæskesteg med rødkålssalat ser utrolig lækker ud! Det kunne jeg sagtens spise, selv om vi kun er i august :-)

    Jeg synes, du har ret i, at det er uhyggeligt så tidligt juleriet begynder i butikkerne. For min skyld må det gerne vente til 1. december.

    Klem og rigtig god søndag til dig :-)

    SvarSlet
  10. Det var godt du fulgte dine lyster :-)

    SvarSlet
  11. Johanne jeg kan godt love dig for at den flæskesteg den blev mere end god, vi fik helt ondt i maven af at forspise os :)

    Knus

    Fynpige, det var dejligt at I havde en god tur til Odense. Ja de flødeboller er gud, jeg bor næsten lige ved siden af H.I du har faktisk kun været 50 meter her fra 1. de flødeboller kigger jeg på hver morgen når jeg venter på bussen :)
    Knus

    Griner MissMuffin, jeg tror også at Hugo er ved at spare op til et nyt vinterdress, sidste år fik jeg Ceciies farmor til at strikke den yndigste jakke til ham, men han var ikke helt tilfreds med den :)
    Vi har lige kigget på en rundsyet lædersele, hold op her skal han godt nok spare op længe :)
    Knus

    Vibeke det var rigtig dejlig spise, jeg skulle nok have købt en mere og knaldet i fryseren, men de har åbent i dag, så måske når jeg at få en mere på bud !
    Knus

    Piskeris, en flæskesteg er slet ikke dårlig :) men det julepynt det må de godt vente længe med, jeg tror faktisk at du har ret i at de trak den lidt sidste år :)
    Knus

    Madame der burde næsten være en lov der sagde 1. december, man bliver bare så træt af det, især når man ikke er så julet :)
    Knus

    Miri de lyster bliver man bare nødt til at følge :)
    Knus

    SvarSlet
  12. Uhm... flæskesteg, det er godt nok længe siden jeg har fået det... ;-)

    SvarSlet