tirsdag den 11. august 2009

Så er jeg igang igen ....

Første dag på arbejde efter ferie :) puha det er lige svært at kommme igang. Jeg skulle være startet i går, men jeg var slet ikke kommet mig oven på min omgangssyge, så dagen blev tilbragt på toilettet eller foran fjernsynet hvor jeg så bisættelsen af Svend Auken.
En meget rørende dag, jeg fik grædt adskillige gange . Jeg tror såmænd ikke at det var Svend jeg græd over, men jeg bliver berørt når jeg ser mennesker i sorg.

I eftermiddag skal jeg mødes med en veninde. Hun skal til et par bryllupper og polterabend, til sidst nævnte skal hun klædes ud som Diva, det skal vi nok få meget sjov med !
Nu er jeg klar til at blogge igen og komme rundt til jer.
Kan I have en god tirsdag eftermiddag....

17 kommentarer:

  1. Godt du er banen igen Pernille, surt måde at slutte sin ferie på, du har heldigvis haft mange gode dage.. Det er et godt tegn at det tager tid at komme op i omdrejniger, så har du nemlig fået koblet fra.. Det lyder spændene med det diva look, måske jeg får et look med..
    God arbejsdag..

    SvarSlet
  2. Du ønskes rigtig god arbejds lyst fremover, du for sikkert brug det. Det bliver da sjovt i eftermiddag, god fornøjelse. knus

    SvarSlet
  3. Du er tilbage og så med et billeder af en af mine ynglings blomster :-)
    Jeg så slet ikke bisættelsen, men kan forstå at den var smuk.

    SvarSlet
  4. Jeg håber, du er helt rask - dejligt at du er her igen. Jeg så desværre ikke begravelsen, men jeg tror, jeg ville være blevet lige så berørt som dig.

    Rigtig god tirsdag, klem!

    SvarSlet
  5. Pyh, sådan en omgangssyge er ikke sådan at komme udenom når den først rammer. Håber du er frisk igen. God fornøjelse med diva-projektet. Knus

    SvarSlet
  6. Kære Pernille
    Godt du er på benene igen, det er træls med sådan en omgang!
    Jeg så ikke bisættelsen, andet som et klip i nyhederne, man bliver altid berørt i sådanne situationer.
    God fornøjelse i eftermiddag.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  7. Dejligt, at du er frisk igen,synd for dig at slutte ferien med omgangssyge.
    Det bliver temmelig sikkert en hyle-sjov eftermiddag, det lyder ret spændende.
    Ha´en god sjov eftermiddag
    Knus

    SvarSlet
  8. Godt at du er kommet ovenpå igen...det er så træls at ligge/være syg... :o)
    Jeg bliver også så frygteligt let berørt over andres følelsesudbrud... :o)
    Så slet intet fra bisættelsen igår, men læste en del kommetarer om den i aftes på nettet...han var en på mange måder værdsat mand... :o)
    Håber at du må få en overkommelig arbejdsdag, og en dejlig eftermiddag i godt selskab... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  9. Dejligt at høre, at du er 'fit-for-fight' igen. Syg mave er slet slet ikke sjov.
    Smuk smuk blomst.

    KH Gittemay

    SvarSlet
  10. Øv, det er bar en træls måde at bruge ferien på!
    Men godt du er på højkant igen...

    Jeg så ikke bisættelsen igår, for jeg er bar blevet sån et tudefjæs der græder for et godt ord. Jeg kan godt styre det hvis jeg er nogen steder hvor tårene ikke lige skal flyde, men det skal ud senere!

    SvarSlet
  11. Dejligt at høre det går bedre med dig nu. Det er træls når man ryger ind i sådan en omgang. Det værste er næsten når man som diabetiker ikke kan holde maden i sig. Det kan være rigtig træls specielt hvis blodsukkeret konstant er lavt.Men det klarer man jo - på en eller anden måde :P
    Jeg var sent hjemme i går så jeg så det ikke men jeg er let at røre så jeg ville nok have stortudet. Knus og god dag til dig.

    SvarSlet
  12. Dårlig mave er rigtigt væmmeligt, jeg føler med dig. Håber det er helt overstået nu.
    Jeg så ikke bisættelsen direkte...men klippet i TV-avisen var rigeligt til at få tårerne frem hos mig.
    Dejligt at have dig tilbage :-)

    SvarSlet
  13. Det der med at starte på arbejde igen efter en ferie er sådan lidt dobbelt ikk... Man er jo faktisk glad for at være der igen, og samtidig kunne man jo også sagtens bruge flere dage hjemme. Og når du så starter efter en omgangssyge... pu ha. Håber du er godt på benene igen.

    Det med at blive grebet af andres sorg... det kender jeg godt.

    KH Maria.

    SvarSlet
  14. Hmm....hvorfor mon du ikke OVERTALTE mig til at købe den der lille jakke igår ;o) ?!?

    Må lige ind og kigge efter den idag om den stadig er der - har tænkt på den hele natten :oD

    Knus Divalicious Debes

    SvarSlet
  15. Godt at høre, at du igen er på benene. Det lyder som en slem omgang. Der er - i min verden - ikke noget værre end at have omgangssyge. Jeg hader simpelthen, når ting kommer op igen.... Yrk!!

    Det er altid hårdt at vende tilbage til arbejde, men det er da skønt for dig, at du har mere ferie i udsigt om ikke så længe:)

    God dag til dig.
    Knus

    SvarSlet
  16. Ja Mette det var surt lige at skulle slutte sin ferie sådan, godt jeg snart har ferie igen :)

    Tak skal du have Mor.

    Miri den var meget smuk med mange smukke salmer !

    Madame man kunne næsten ikke blive andet end berørt.

    Tak Bibo jeg er spændt på hvad vi finder af Diva ting :)

    Vibeke der er nogle ting der berører mig dybt og begravelser er en af dem ;)

    Manna Vi havde en rigtig sjov eftermiddag og fandt nogle gode ting til projektet !

    Pi Andrea, jeg så det også kun fordi at jeg tilfældigt var hjemme, så det var tudetv hele dagen.

    Gittemay sådan en mave, det er bare mere end træls :)

    Anette heldigvis så har jeg aldrig problemer med at mit blodsukker er lavt, så det gik denne gang, men jeg tog det godt nok mange gange og jeg var så bange for at det vile falde for jeg kunne ikke have noget i mig !

    MissMuffin nogle gange tror jeg det er godt at lukke op for sluserne, jeg gør det også mest når jeg er alene !

    Maria du har helt ret med hensyn til at komme tilbage fra ferie, man syntes det er dejligt men også utroligt hårdt at komme i gang igen :)

    Debes jeg ved da ikke hvorfor jeg ikke fik dig overtalt til den jakke for den var rigtig smart til dig, du må have din mor med derind, håber at du får den købt :)

    Hanne jeg tror også at jeg lige klare at arbejde 14 dage :) nej det er nu rart at være tilbage, det er bare lige det med at skulle op og sådan at man skal vende sig til,


    Knus til jer alle

    SvarSlet
  17. Den er købt :-) :-)

    Knus Debes

    SvarSlet