torsdag den 13. august 2009

Shoppetur....

I eftermiddag skal jeg på shoppetur med Eneste Barnet, der skal købes ny skoletaske til på mandag . Herligt at man stadig har den "moderopgave" til trods for at hun lige er blevet 22, jeg skal nok sørge for at vi får købt papir med Bambi på :)

Kameraet er blevet pakket ned i tasken, jeg regner med at vi skal rundt og se noget af Blomsterfestivalen - hørte i går i de lokale nyheder at man regner med at den vil besøgt af 300.000 - det er godt nok mange mennesker i min lille by- men festivalen er også en af de største besøgte begivenheder.
Et stort plus er at alle forretninger vil have åbent hele søndagen - lige noget der passer mig, ikke fordi at jeg skal købe noget, men jeg kan godt lide når der er liv. Afskaffelsen af lukkeloven passer mig fint, men jeg er jo heller ikke butiksansat.

Tror at vi vil ende vores dag med at indtage et måltid mad et eller andet sted, vejret er lige til at sidde på en udendørs cafe - som jeg altid siger - solen skinner her i Odense.

Kan I have en dejlig torsdag eftermiddag.

9 kommentarer:

  1. God tur, kære Pernille! Det lyder dejligt, hvis I samtidig kan tage et kig på blomsterfestivalen - den er sikkert enestående smuk :-)

    Klem!

    SvarSlet
  2. God fornøjelse, der må være så smukt med alle de blomster :)

    SvarSlet
  3. Du kunne tjene penge på det her;-)
    Sikke en skøn reklame for Odense, og du har helt ret, det er en skøn by :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er jeg glad for at høre, om det med Bambi-papiret, læg det nu pænt på :-)
    God fornøjelse på blomsterfestivalen og med Jeres caféliv.
    Knus fra sydhavsøen.

    SvarSlet
  5. Når du beskriver Odense, så får jeg en utrolig lyst til at gå en tur i byen og sidde på en af fortovscafeerne og kigge på bylivet.
    Bambipapiret, ja det må simpelthen til, selvfølgelig.....

    SvarSlet
  6. God tur til dig og barnet.. glæder mit at få et kig med på blomsterfestivalen...

    SvarSlet
  7. Det eneste jeg savner ved at gå i skole, er at købe ny skoletaske og flot papir..
    I sidste uge faldt jeg over noget liberty-inspireret bogpapir og var helt solgt. Det, og så det grønne med prikker var helt sikkert kommet med hjem hvis jeg skulle i skole igen..
    Håber i har nydt en dejlig dag i solen:)

    SvarSlet
  8. Lige præcis, afskaf lukkeloven... men jeg står heller ikke i butik ;-)

    Håber i havde en dejlig dag, men det kan næsten ikke undgåes i godt vejr, tur med datteren og masser af godt humør ;-))

    SvarSlet
  9. Hæhæ - så længe du ikke køber papir med Barbie på - eller Bratz ;-)

    SvarSlet