søndag den 26. april 2009

Mandagstema - kreativ....


Ugens mandagstema er kreativ. Jeg syntes altid jeg er kreativ, for mig der er kreativ når hovedet aldrig står stille og man har gang i nye ideer hele tiden !

Nu i dag bliver jeg "nødt" til at være kreativ, jeg har fundet min gamle lysekrone fra Ikea, men der mangler en ring for at jeg kan få den samlet, ståltråden er fundet frem, så nu må jeg lige prøve at lave et eller andet så jeg kan få den op og hænge.

Min mening var at lave nogle små sommerfugle der skulle hænge på den også, men jeg har ombestemt mig. I stedet vil jeg lave nogle små kort, inspireret af tibetanske bedekort, her vil jeg skrive nogle påmindelser og lave nogle positive symboler, med lyserød, glimmer og hele molevitten, de små kort skal sprede glæde og fastholde mig i at nå nogle mål.
Så det er mit næste kreative projekt....

23 kommentarer:

  1. Wauw, Pernille, jeg er så spændt på at se den hænge med tibetanske bedekort!
    Du er i sandhed et kreativt menneske - klem til dig :O)

    SvarSlet
  2. Du virker meget kreativ Pernille. Jeg er meget spændt på at se din lysekrone med tibetanske bedekort. Du er god til at få idéer tror jeg ;) Knus Anette

    SvarSlet
  3. Altså Pernille.. Den ide med kortene kan jeg så godt lide. DEN er kreativ. Det er altid godt med små påmindelser i hverdagen, så man kan tænke gode tanker. :-)

    Godt eksempel på kreativitet.

    God eftermiddag til dig på 1.

    SvarSlet
  4. Hvor er du altså kreativ, Pernille. Det er en god ide med de små kort. Jeg glæder mig til at det færdige resultat. Jeg er sikker på, det bliver flot.
    Det er også en meget fin væg, du har lavet med et træ i dit tidligere indlæg

    SvarSlet
  5. Jeg kan blot tilslutte mig de andre skrivere her - du er da helt utroligt kreativ og sikke en masse gode ideer du har! Det er en fryd at læse med her! Glæder mig til at se de der bedekort.
    Gruss aus Berlin

    SvarSlet
  6. Jeg er helt vild med den lysekrone og vil gerne have en selv, men gemalen syntes ikke om den (bekendt? ;).
    Men jeg skal en tur i IKEA i næste uge og så vil jeg købe en!!
    Glæder mig til at se din med dine ideer som pynt. Du kreative sjæl!!
    God søndag
    Knus Kari

    SvarSlet
  7. Lyder smukt kreativt - men kan ikke forstå, at mandagstema udgives på en søndag, hmmmmm.

    SvarSlet
  8. Sig mig engang, skal den se sådan ud ? Jeg troede den var rund. Er spændt på at se det færdige resultat,

    SvarSlet
  9. Ih, jeg er også spændt på resultatet, og kreativ, - det er du altid, - det kan man se, ved at følge din blog.
    Knus
    VIbeke

    SvarSlet
  10. Vist er du kreativ. og som de andre her, så er jeg meget spent på å se resultatet :)

    SvarSlet
  11. Det bliver sjovt at se din lysekrone færdig med tibetanske bekort. Jeg tolke et kreativt menneske på samme måde som dig. Men du er vist kreativ både i tankevirksomheden og sådan ret praktisk. :-)

    SvarSlet
  12. Jøss - det var da ordentlig kreativt! Må tilbake hit for å se hvordan resultatet blir!

    SvarSlet
  13. Det høres kreativt ut med de tibetanske bedekortene:) Blir spennede å se reultaet:) Ha en flott søndagskveld:)

    SvarSlet
  14. Piiiinligt - har helt glemt at få skrevet ned, det maling du skrev om var det bedste, efter din mening, er du sød at skrive det igen - så husker jeg at skrive det ned, denne gang ;-))

    SvarSlet
  15. Kreativt dette, ja og en god idé du gir videre:) Tusen takk!

    Petunia

    SvarSlet
  16. Tusind tak for jeres kommentarer alle sammen. Jeg skal nok tage et billede når projektet er færdig.

    Hmm ja hvorfor ligge et mandagstema ud om søndagen. Der er mange der ligger ud og jeg har mere tid til det end om mandagen :)

    Kirsten jeg har skrevet på din blog hvad det er du skal bruge :)

    Kan I alle have en dejlig aften

    SvarSlet
  17. Meget kreativ! Fin tolkning av mandagstema.

    SvarSlet
  18. Ja dette høyres spennande ut, og det er ingen tvil om at det er eit kreativt prosjekt:0)
    Ha ein fin mandag

    SvarSlet
  19. Mycket kreativt.
    Det skulle vara kul att se den färdig.

    Ha det så gott // Nettan

    SvarSlet
  20. Ja, noen mennesker er nok født kreative! Virkelig artig og kreativt dette, er spent på resultatet jeg også, og fikk litt lyst til å dra til IKEA for å kjøpe en slik selv som jeg kan leke meg med!! Flott innlegg!

    SvarSlet
  21. Tusind tak skal I have for alle jeres kommentarer, ja jeg kan da se at der er et par stykker der skal i Ikea, jeg glæder mig også til at jeg får lavet den færdig, det bliver først i næste weekend :)

    SvarSlet
  22. Hold da op - det resultat glæder jeg mig, lige som alle de andre, til at se...
    Du er i sandhed kreativ :-)

    SvarSlet