tirsdag den 3. marts 2009

Skal vi custumize ?...


Når man custumizer ændrer eller tilføjer man man noget på nogle ting . Herved får tingene et helt nyt liv efter ens egen smag - det er da smart .
Samtidtig så tilføjer man lidt sjæl til den ting man laver om.
Når man custumiser skræddersyer man sit hjem så de passer til den man er . Jeg har længe haft et projekt og det er mit gevir. På et tidspunkt kunne jeg ikke leve uden sådan et - og jeg fandt det billigt på et loppemarkede - nu kan jeg ikke holde ud at se på det mere - så nu skal jeg frem med custumizer-værktøjskassen. Inden vi når aften er det hvidt - og jeg vil som her bruge det til at hænge mine smykker på.
Jeg tror jeg skal i skabe og skuffer for at finde noget mere for det er faktisk ret sjovt, at peppe ens ting op og give det et helt andet indtryk.
Har du noget der skal custumizes .....

12 kommentarer:

  1. Det er en rigtig god idé, Pernille, jeg holder meget af, at man ikke bare smider ud, men ændrer lidt på sine ting, så de får et nyt liv.

    Jeg er sikker på, at jeg har masser af ting, der kunne trænge til en custumising. For nylig malede vi trævæggene i stuen hvide, og det skulle vi have gjort for længst - stuen er helt forvandlet. Min ene sofa fik nyt liv ved at få et patchworktæppe henover, og bilens gamle lammeskinds-sædeovertræk ligger nu i en af kattekurvene ...

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se resultatet.. Jo.... jeg laver om på både møbler,tilbehør og tøj...

    SvarSlet
  3. Ja der er jævnligt noget der skal customizes :D
    Sikke en god og sjov måde at bruge geviret på - det er da alletiders idé!!

    SvarSlet
  4. Åh Madame det lyder som om at det er blevet rigtig fint med de hvide trævægge. Smart med at genanvende lammesindet til kattene.
    Det er godt at tingene lige kan få et nyt liv.
    Klem herfra

    SvarSlet
  5. Mette Lykke jeg skal nok tage et billede når jeg er færdi :)

    SvarSlet
  6. Ja Anette nu havde det hængt der længe nok og leget "jagtstue" så efter forvandlingen skal det ud og hænge på mit microbadeværelse :) så kan smykkerne få lov at pynte der.
    God tirsdag

    SvarSlet
  7. Første gang jeg besøgte din side blev jeg forelsket i billedet af det hvide gevir. Sådan et må jeg have, det er sjovt og vældig praktisk!
    Jeg har helt sikker mange ting der trænger til custumising, men lige nu er en snarlig opbygning af køkkenet det der fylder mest.

    SvarSlet
  8. Åh ja, der er altid et eller andet jeg 'pimper' lidt. En fingerring som halssmykke på en figur, en stabel bøger med et silkbebånd omkring og den slags. Og væg-collager 'en masse'.
    Glad hilsen
    Malou

    SvarSlet
  9. osse mig, osse mig - jeg må straks på loppemarkede og finde et gevir - for det jeg lige har fået er fra mandens barndomshjem.

    SvarSlet
  10. Hej Malou det lyder spændende med dine væg-collager dem vil jeg da gerne se et billede af :)

    SvarSlet
  11. Ja Lis det er bare med at komme på jagt det går nok ikke at male mandens men mit er faktisk blevet rigtig sødt, det er ikke så stort.

    SvarSlet
  12. Oline jeg syntes også det er fantastik jeg har altid gang i bøtte hvid maling :)jeres køkken ser ud til at blive rigtig flot :=

    SvarSlet