tirsdag den 17. marts 2009

Tøseeftermiddag...

Solen står højt her over Odense i dag. Det er rigtig lækkert vejr. Der er fordele ved at være på arbejde - jeg kan ikke se mine vinduer, som jeg endnu ikke lige har nået at få pudset efter at jeg har modtaget alle jeres råd til rene blanke vinduer :)
På arbejdet er der travlt - megatravlt - vi er i en af vores højsæsoner så her ved jeg godt hvad jeg skal lave.

Eftermiddagens solskin skal tilbringes sammen med en gammel kollega, vi skal ose og vi bliver helt sikkert også nødt til at gå på cafe. Vi har ikke set hinanden i år, så verdenssituationen skal lige vendes og der skal updaters- kort sagt tøses lidt.
Håber at vejret er lige så smukt hos Jer

God tirsdag

11 kommentarer:

  1. God tøsetur, Pernille! Det lyder megahyggeligt.

    Her på Amager, set fra tredje sal, er der små vippende bølger på kanalen, og solen skiner fra en skyfri himel ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg håber I får en rigtig dejlig eftermiddag!
    Her på Als skinner solen, så man er nødt til at trække for, af flere grunde, - for ikke at blive blændet, og fordi vinduerne ikke er så rene, som man kunne ønske!
    Nu skal jeg have fat i ham viduespudseren!
    Knus fra
    Vibeke

    SvarSlet
  3. Også et ønske om en god tur her fra Sorø, hvor solen skinner og det blæser en halv pelikan :-)

    SvarSlet
  4. Tusind tak Madame, det må være pragtfuldt at sidde og kigge på kanalen.

    Kære Vibeke, du må da hellere få fat i ham vinduespudseren, det må være så rart !

    Åh, Anne her blæser det, men det har bare at ligge sig :)jeg skal nok få en god tur.

    God dasg til jer

    SvarSlet
  5. JEG TROR IKKE DUFOR PUDSET VINDUER,IKKE IDAG.JEG HAR LIGE HØRT I RADIOEN, AT DET MED AVISER TIL VINDUER DET VAR I GAMLE DAGE, DA DER VAR BLY I TRYKSVÆRTEN,NU LIGGER DET KUN EN FEDTET HINDE PÅ VINDUET. MEN RIGTIG GOD FORNØJELSE I EFTERMIDDAG.

    SvarSlet
  6. åhh ja en cafetur med enveninde lyder som mere end perfekt. Her i Midtjylland stormer det ret meget, men solen er her

    SvarSlet
  7. Rigtig god tøsetur - elsker at ose og sludre med veninden i ro og fred. Her er det solskinsvejr men det blæser en del ;)

    SvarSlet
  8. Håber i har haft en rigtig hyggelig eftermiddag med cafe besøg
    m.m.Her i Viborg har solen skinnet og så har det har det blæst helt vildt.
    knus her fra.

    SvarSlet
  9. Hej Mor godt vi ikke er gået i gang med de aviser, når det slet ikke har samme effekt mere :)

    Lis det var også rigtig hyggeligt med vores cafebesøg :)

    Anette det blæste også vildt op her, men solen blev her så det var dejligt :)

    Hvor er det da rart Conny at se at du er tilbage her på bloggen. Håber at det rigtig meget bedre for dig.

    Knus herfra til jer alle

    SvarSlet
  10. Skønt at du tager på tøsetur og lader vinduer være vinduer. De er der også næste uge (eller næste måned eller næste år...)
    :o)
    Den første forårssol er der til gengæld ingen garanti for er der i morgen, så nyd den!

    SvarSlet
  11. Håber du fik nydt dagen. Heroppe skinnede solen og blæsten gjorde sit til at flagene foldede sig ud på smukkeste vis :-)

    SvarSlet