søndag den 8. marts 2009

Min egen pastaret....

Så er søndagen ved at rinde ud .... foran venter der atter en arbejdsuge. Dagen er blevet brugt til huslige sysler og jeg har lige fået bikset en pastaret sammen til aftensmaden .

Torsk, rejer, muslinger, hvidløg, løg, dild, ærter, snackpeber, oliven, citron, basilikum, fløde, champingon og pasta i en skøn forening. Det er ikke nogen opskrift, bare noget jeg sådan lige fandt på - men jeg har prøvesmagt og retten smager skønt.

Aftenen skal bruges på massage, som jeg har lokket ud af mit søde barn, fodpleje og fjernsyn... sådan !

God søndag aften til dig ....

13 kommentarer:

  1. Der ser lækkert ud ;) Håber du får en god aften ;)

    SvarSlet
  2. Tusind tak Anette, rigtig god aften til dig også, jeg har haft nogle problemer når jeg har været inde og kommentere ved dig, den siger at jeg har sendt det, men jeg kan slet ikke se at der kommer noget. Er det et problem du kender til ?

    SvarSlet
  3. Dejligt barn du har:) Kan jer låne hende lidt:)

    SvarSlet
  4. Ja Mette det kan du sagtens, hun kom lige hjem og hoppede ind i sengen ;) jeg skal nu nok få min massage senere, den er lige så tosset med ryggen i dag som da du var her i går :)
    Godt du kom herind
    God aften til dig...

    SvarSlet
  5. Tak Pernille. Nej har ikke hørt om det før nu men oplever det selv jævnligt på diverse blogs. Vil du ikke sige til hvis det fortsætter så må jeg se om jeg kan finde ud af hvad der er galt.

    SvarSlet
  6. Mums, det er den dejlig ting du har bikset sammen der. Jeg er vild med kreativ restemad :-)

    SvarSlet
  7. Den ret ser meget lækker ud,den må du meget gerne serverer, næste gang jeg kommer.

    SvarSlet
  8. Sikke en dejlig aften i nydelsens tegn, Pernille, med lækker mad, massage og fodpleje! Din middagsret ser ser yderst velkomponeret ud.

    Ha' en god mandag ovre på Fyn ;o)

    SvarSlet
  9. Det ser herligt ud Pernille!
    Jeg har taget listen med ingredienser, så må jeg se, om jeg kan gøre dig det efter, for det har jeg lyst til at prøve, jeg sidder jo og bliver helt lækkersulten!
    Knus VIbeke

    SvarSlet
  10. Hej Anette jeg skal nok lige give dig en melding hvis jeg ikke kan komme ind :)

    Ja Malou det blev faktisk ret godt !

    Jeg laver det gerne til dig mor :)

    Tusind tak Madame det var også lækkert at få noget massage. Rigtig god dag til dig også

    Vibeke du kan helt sikkert gøre det bedre :) du er jo en haj til det med mad. Rigtig god dag

    SvarSlet
  11. Det er bare så meget mig det mad der - send venligst en portion :D

    SvarSlet
  12. UHM det ser lækkert ud...

    SvarSlet
  13. Sister jeg ville gerne sende, du har ret der er rigtig meget mad, også for meget :)

    Ja Helle jeg kan jo bare det der :)

    SvarSlet