torsdag den 5. marts 2009

Lampen er fundet ...

Ja jeg er jo så ved at skulle lave den her kontorplads i min spisestue, men jeg har stadig ikke fået mit bord op i lejligheden mand mangles stadig :)

Men det skal jo da ikke forhindre mig i at købe ting til det "fantastiske" kontorhjørne.
I går faldt jeg lige over en lampe ,den tror jeg ville kunne passe fint ind. Min drøm var en helt anden lampe, men der var ligesom konflikter mellem mig og min pengepung - kunne da godt være at man skulle overveje at få den SP- opsparing udbetalt.

Men nu er lampen købt og midlertidigt plantet på et andet bord. Der er også blevet anskaffet små sølvbægre til at stille blyanter i, det bliver så flot..... når jeg bare får det ski... bord båret herop på første, ja så skal det jo også lige sættes i stand, men alligevel.

Nu vil jeg ligge en anden strategi for hvordan jeg får det herop - med eller uden mand .... for den som bærer viljen i hjertet...tra la la

God torsdag ....

10 kommentarer:

  1. Sikke en flot lampe - glæder mig til at se din nye kontorplads. Og forøvrigt - det lille glasskab du har hængende ser rigtig flot ud med figurerne i.
    Håber snart du kan få en til at hjælpe med bordet. Har du nogle naboer der evt. kan hjælpe med at slæbe det op?

    SvarSlet
  2. Åh nej Anette det er ikke for godt med de naboer, der bor ikke så mange her i ejendommen og det er mest piger. Men nu samler jeg nogle tøser så må vi da kunne klare det. Jeg glæder mig meget til at komme igang med det. God aften til dig

    SvarSlet
  3. Psst Anette tak for linket jeg har prøvet at være derinde med siden gik ned for mig hele tiden, så jeg prøver igen senere :)

    SvarSlet
  4. Nææææ hvor er den flot din nye lampe, den ligner en der koster det hvide ud af øjet. :-) så pyt med udbetaling af SP. Jeg havde nu glædet mig til at høre hvordan du fangede en mand og fik ham lokket til at slæbe. Her har jeg manden, men jeg døjer med at få ham til at hjælpe når jeg får et flip og vil have flyttet om. Jeg lokker og lokker, men han får den altid trukket så langt at jeg selv flytter rundt på tingene. - Jeg glæder mig nu til at se din nye kontorplads. MEGET.
    Knus Lis

    SvarSlet
  5. En flok stædige tanter skal da nok få det bord op.... Jeg kommer til at tænke på denne vits.
    Hvorfor skal der 5 kvinder med PMS til at skrue en el pære i ?
    DET SKAL DER BARE !!!!
    Sådan er det.
    Super flot lampe.

    SvarSlet
  6. Haha, jeg er sikker på, at du får bordet op på en eller anden måde :O)
    Det bliver et dejligt kontorhjørne, du får, med den smukke lampe.

    Ha' en dejlig aften ;-)

    SvarSlet
  7. Det er en smuk og enkel opstilling. Jeg er spændt på at se kontoret med bord :-)

    SvarSlet
  8. HM - du kommer da til at trone som en anden baronesse bag det skrivebord. Sig mig engang er det sådan en bunkers fra anden verdenskrig - lavet i Mahogni ell. hvad ????

    SvarSlet
  9. Kære Lis jeg har ikke helt opgivet at fange en mand endnu :) den var slet ikke så dyr den lampe, men jeg købte den også her på mit arbejde til indkøbspris :)

    Madame jeg skal nok få det op inden weekenden er ovre..

    Griner det var en god vits Mette Lykke.. griner

    Ja Lone jeg er også lidt spændt på om det kommer til at se ud som jeg har forestillet mig

    SvarSlet
  10. Griner nej Helle det er det ikke problemet er at det er langt og så skal det løftes op over gelænderet ude på trappen, det er ikke fordi at det er mega tungt. Ja jeg bliver da en baronesse :I

    God weekend

    SvarSlet